WRAP UP/ BOOK HAUL/ TBR/ Newsy Kwiecień

Cześć kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem miesiąca kwietnia, który był dla mnie dość kiepski, bo miałam prawie 2 tygodniowego kaca przez Trylogię Czasu, która mną zawładnęła! Ale koniec końców nie wyszło najgorzej, więc nie przedłużam i zapraszam!


Co przeczytałam w kwietniu?




Kolejność według czytania:
1. Cynamonowe dziewczyny- stron 336 RECENZJA TU
2. Srebrzyste wizje- stron- 512 RECENZJA TU
3. Pojedynek- stron- 380 RECENZJA TU
4. Ezotero. Córka wiatru- stron- 274 RECENZJA TU
5. Błękit szafiru-stron- 364 RECENZJA TU
6. Zieleń szmaragdu- stron- 456 RECENZJA TU
7. Lord Jim- stron- 352 RECENZJA TU
8. Gen atlantydzki- stron- 560 RECENZJA TU
9. Łowczyni- stron 387 (niedługo recenzja)
No i zaczęłam Więźnia labiryntu, ale skończyłam go dopiero wczoraj:/

Liczba przeczytanych książek: 9
Ilość wszystkich stron: 3621
Średnio na dzień: 120,7


Co do mnie przybyło w kwietniu?





1. Mroczna bohaterka- upolowana na promocji w Empiku :)
2. Miasto zagubionych dusz- kupiona na wycieczce, z której macie vloga ♥
3. Playlist for the dead. Posłuchaj a zrozumiesz- to samo co powyżej
4. Ezotero. Córka wiatru- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa MG
5. Gen atlantydzki- egzemplarz z rozdania dla blogerów od Wydawnictwa Jaguar
6.  Lord Jim- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa MG
7. Radość kwiatów- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa HarperCollins Polska

A co będę czytać w maju?

Przede wszystkim chciałabym przeczytać trylogię Więźnia labiryntu. Dalej już są w drodze paczuszki z 2 i 3 tomem Kronik Podziemia i 2 pierwsze tomy trylogii Malffetto. No i jak dam radę to może uda mi się przeczytać Pani Noc. A dalej okaże się w praniu :D

Co nowego wydarzyło się w kwietniu?

1 Nawiązałam nową współpracę recenzencką, a mianowicie z Wydawnictwem Zielona Sowa, i niedługo dzięki temu będą recenzje bardzo ciekawych książek
2. Nagrałam i zmontowałam dla Wam pierwszego vloga i dziękuje za tak dobre przyjęcie i motywacje do robienia czegoś takiego ♥ 
3. Tak na 90% (żeby nie obiecywać) będę na Warszawskich Targach Książkowych :D Więc może się spotkamy!


Także to by było wszystko z podsumowania uff :D A Wam jak czytelniczo wypadł kwiecień?


 ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka