3# Tydzień w Mieści Książek: TOP10 moich ulubionych książek ♥

Cześć wszystkim! ♥
Z góry przepraszam, że ten post jest tak późno, ale no nie wyrabiam z czasem, a nie przygotowałam się z zapasowymi postami i teraz mam za swoje -,- No ale przechodząc do sedna, dziś w ramach spełniania moich obiecajek z jednego tagu, dziś moje ukochane książki, które skradły moje serducho ♥ (A czytaj mój wczorajszy post już macie 3 pewne pozycja, z jak i tagi to może z 4-5 macie z głowy :D) Jeszcze! Kolejność jest przypadkowa, dokładniej, które mi przyszły właśnie do głowy ^^



1. Trylogia Czasu ♥


Od czego innego mogłam zacząć zwłaszcza teraz? Ta trylogia mnie rozwaliła doszczętnie! Jest perfekcyjne napisana i to aż straszne, jak książki mogą być dobrze napisane i bardzo, ale to bardzo żałuję, że nie mogę ich sobie normalnie kupić tylko poszukiwać nie wiadomo gdzie i załamywać się tym ile one kosztują ;-; 

2. Seria Dary Anioła ♥


Moja pierwsza seria, mój pierwszy mąż, moje pierwsze prawdziwe książki fantazy. Wartka akcja, wiele intryg, wspaniali bohaterowie, moc emocji i genialna historia <3 Tak te książki zapoczątkowały mój książkoholizm, więc mają dla mnie wartość sentymentalną ♥

3. Saga Szeptem ♥


Anioły, Nefilim, Patch, Patch i Patch ♥ Genialny romans, świetny wątek aniołów i wojny. Łamacz i sklejacz serc. Kolejne moje ukochane książki ♥

4. Oskar i Pani Róża ♥

Dla odmiany, nie fantastka! Oskar i Pani Róża to krótka, ale cudowna książka! W tych 88 stronach powieści znajdujemy tu tyle wartości moralnych, że można się zdziwić. Przeczytanie tej książki zajęło mi godzinę, a płakałam przy niej jak głupia ♥

5. Eleonora i Park ♥


Ta książka ostatnio zaczęła wywoływać wiele kontrowersji w świecie blogosfery, ale jak dla mnie książka jest cudowna, taki dobry młodzieżowy romans. Pierwsza miłość, dwa różne światy i problemy zwyczajnych ludzi ♥

6. Hopeless, Losing Hope


Tu tak samo jak z Eleonorą i Parkiem, cudowny romans, pierwsza miłość, tajemnice i wspaniały Holder ♥ Do tego Colleen Hoover pisze to w tak genialny sposób, że trudno jej książek nie pokochać ♥

7. Armada


Moje pierwsze spotkanie z typowym SI-FI i jestem zakochana ♥ Ten cały motyw z najazdem kosmitów, walkę poza Ziemią, te statki kosmiczne, lasery i w ogóle ta cała akcja ♥ Ja chce tylko więcej!

8. Wypowiedz jej imię


Pierwszy horrorek i bardzo udane spotkanie. Książkę czytało się błyskawicznie, bałam się jak głupia i wszystkie ich przygody przeżywałam równie mocno jak oni. Zwłaszcza, ze ja nie do końca lubię horrory, a gdy już je oglądam lub czytam to moja wyobraźnia szaleje :D

9. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender


Cudowna i niesamowita Ava ze skrzydłami ♥ Tę książkę kocham za realizm magiczny, za cudowną historię wielopokoleniowej rodziny, za niesamowity klimat i nieoczekiwane zwroty akcji. To historia o której długo się pamięta ♥

10. Malfetto


I na koniec Malfetto, moje niedawne odkrycie. Książka, która powiewa świeżością, gdzie główna bohaterka jest tą złą i czy ktoś jest w stanie ją powstrzymać? Świetna, wartka akcja. Niesamowicie wykreowani bohaterowie i bardzo mroczny klimat. Historia która jak zaczniesz już sie nie oderwiesz ♥



Jak widzicie nie tylko fantastyka mnie zachwyca, ale też wiele innych gatunków, więc każdy znajdzie coś dla siebie :) I to już wszystkie moje ukochane książki, oczywiście to nie są wszystkie, bo w tym roku czytałam wiele dobrych książek i jeszcze pewnie przede mną kilka dobrych pozycji. Jednak zdecydowanie się na te zajęło mi prawię godzinę :D A jakie są Wasze TOP10 książek? Ja się z Wami już żegnam i lecę uczyć się na jutrzejsze zaliczenia ;-; Buziaki :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka