#87 Niech w Twoim życiu zawirują kwiaty! - "Radość kwiatów" ♥

Cześć kochani!
Niedawno na moim blogu była recenzja kolorowanki "Twoja niezwykła podróż.  100 najpiękniejszych miejsc na świecie", a dziś przyszła kolej na następną, a dokładniej "Radość kwiatów". Można zauważyć, że wciągnęłam się w kolorowanie :D 


Autor:
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data premiery: 13 kwietnia 2016
Liczba stron: 96
Moja ocena: 9/10
Opis:
 Wejdź do zaczarowanego ogrodu! Zauroczą cię wyrafinowane, a zarazem pełne naturalnego piękna ilustracje do kolorowania autorstwa Eleri Fowler, dopełnione inspirującymi cytatami. Pąki i kwiaty w rozkwicie, myśli Thoreau i wiersze Emily Dickinson – wszystkie zakątki cudownego ogrodu ożyją dzięki twojej kreatywności. Wędruj strona po stronie, pozwól się ponieść fantazji, nie bój się eksperymentować. Stwórz ogród twoich marzeń!



Tak przyznaję się, że na początku jak zaczęły się pojawiać te kolorowanki antystresowe byłam sceptycznie do nich nastawiona, bo uważałam, że kolorowanie wcale nie pomaga, że to strata pieniędzy i że kolorowanie to nie to samo co narysowanie wszystkiego od podstaw. Jednak jedna, druga i teraz trzecie kolorowanka sprawiły, że zdecydowanie zmieniłam zdanie i zakochałam się w nich. To naprawdę działa. Gdy jestem zła, to zamiast wyżywać się na innych wybieram kolorowankę i maluję i nie dość, że sprawia mi to przyjemność to i się odprężam! ♥

"Radość kwiatów" to zbiór obrazków z motywami kwiatów jak mówi sam tytuł. Obrazki są świetne i zwierzęta i kwiaty i dodatkowo cytaty. Jest w czym wybierać i choć ja nie lubię motywów kwiatów, w tym przypadku przepadłam. Te wszystkie sowy, ważki, motyle to wszystko daje nam tyle możliwości, tak pozwala się wykazać kreatywności i wyobraźni, że można spędzać z nią wiele cudownych godzin. Jedyne czego żałuję to tego, że obrazki są po obydwóch stronach kartki, a nie pojedynczo :/ Ale to mój taki mały fetysz po "Inwazji bazgrołów" :D

Także naprawdę wszystkim fanom kolorowanek serdecznie polecam "Radość kwiatów", bo ona przede wszystkim pobudza wyobraźnię i kreatywność. Obrazki chwytają detale natury, a w połączeniu z pięknymi cytatami tworzą idealną całość. Oczywiście co to by była recenzja kolorowanki gdybym nie pokazała Wam co ja stworzyłam i pokolorowała niektóre z nich :D

















Ja za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins Polska! ♥

 
ZACZYTANEJ MAJÓWKI ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka