#4 Tydzień w Mieście Książek: Mały TAG

Cześć!
Kolejny dzień, kolejny post :D I dziś wywiązuję się z zaległych nominacji i dziś zapraszam Was na Mały Tag, do którego nominowała mnie Pani Paulina z bloga Degustatorka, czyli pożeram strony  no i nie przedłużam dalej wstępu i zapraszam do pytań :)



1. Jaki bohater książkowy jest dla Ciebie najbardziej intrygujący i dlaczego?
  
Nikogo nie zdziwię, że znowu pierwsze pytanie i pierwsza myśl: Gideon z Trylogii Czasu! Intryguje mnie, bo przez wszystkie tomy trudno było go rozgryźć. Nie wiadomo było co za chwile zrobi. No i potrafił być czarujący, słodki i kochany, a zaraz umiał skrytykować, ochrzanić, fochać się. No ale i tak go kocham ♥ I mogę Wam powiedzieć w sekrecie, że mam pomysł na ff, ale póki co nauka nie daje mi możliwości rozpoczęcia tego :/

2.Co sądzisz o ebookach? Czy czytasz je?
 
Szczerze? To nie lubię czytać ebooków. Jednak gdy nie mogę zdobyć książki w wersji papierowej, a koniecznie chce jakąś pozycję przeczytać to już czytam. Jednak to się zdarza bardzo rzadko, bo np. od początku tego roku przeczytałam uwaga, uwaga aż 1 całego ebooka!! Nie zaprzeczę, ze jak chce w szkole czytać to mam ebooka, bo nie chce dodatkowo dźwigać książki, a tak to w telefonie mogę spokojnie czytać, ale to góra 50 stron całej książki, więc tego nie liczę zbytnio ^^

3. Gdyby doba miałaby 25 godzin co zrobiłabyś/zrobiłbyś z dodatkową godziną?
  
Znając życie gdyby doba miała 25 godzin, byłoby więcej godzin szkoły i więcej prac domowych, a to się równa większej ilości nauki. Ale za to w weekendy więcej czytania by było ♥

4. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania? Opisz je w kilku zdaniach.
 
Nie mam ulubionego miejsca, bo dla mnie nie ma to znaczenia. Mi wystarczy miejsce siedzące, dobre światło i książka :D
 
5. Jaka książka najbardziej Cię zszokowała i dlaczego?
 
I w tym momencie zapraszam do poprzedniego, wczorajszego postu, gdzie mówię o moich ukochanych książkach i to one najbardziej mnie szokowały i sprawiały, że cieszyłam się jak głupia, ze nałogowo czytam ♥
 
6. Kto Cie najbardziej inspiruje? I w jaki sposób?
 
Nie mam zbytnio kogoś kto mnie inspirował, ale wiem, ze w gimnazjum mój nauczyciel od historii, jego zamiłowanie do tego przedmiotu i sposoby przekazywania tej wiedzy, sprawiły, że chętnie się go uczyłam, czytałam dużo w własnym zakresie i starałam się być z tej historii coraz lepsza. No i na koniec roku pan powiedział mi, że gdybym pracowała tak od pierwszej gimnazjum w 3 klasie mogłabym spokojnie walczyć o 6 na koniec ♥ Dlatego teraz tak lubię czytać książki historyczne lub z wątkiem historycznym, kocham stare filmy i wszystko co jest z tym związane ♥ 
 
7. W co lubiłeś/lubiłaś bawić się jako dziecko?
 
 W dzieciństwie byłam dzieckiem, które samo wymyślało rożne zabawy, niektóre tak zapoczątkowałam, ze teraz jak widzę, że dzieci w to się bawią, to jestem z siebie dumna :D No ale najczęściej bawiłam się w kotka i myszkę, smoka wawelskiego, chowanego, lodówka, pająk, ciuciu babka, państwa i miasta, kolorowa krowa (czy jakoś tak XD) zbijak, anioł i diabeł itp. ale dużo tego było ^^
 
8. Kto zaszczepił w Tobie miłość do książek?
 
Moja przyjaciółka, która zmusiła mnie do obejrzenia Miasta Kości, a później powiedziała, ze są też z tego książki, a ze nie chciała mi zdradzić, czy oni byli rodzeństwem czy nie to musiałam sama się przekonać no i tak to się zaczęło ♥
 
9. Jaki jest Twój ulubiony cytat/motto?
 
Mój ostatnio ulubiony cytat:

"Nie da się zatrzymać czasu, lecz dla miłości czas może stanąć w miejscu."

• "Zieleń szmaragdu"

 
10. Jak widzisz swoje życie za 5 lat?
 
Skończę szkołę, zdam maturę i będę szukać jakiś dobrych studiów w Trójmieście i zacznie się życie akademickie :D
 
I to już wszystkie pytania z tego tagu, ja jeszcze raz dziękuję Pani Paulinie za nominację i się z Wami żegnam :*
 
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka