#2 Tydzień w Mieście Książek: Kace książkowe ;-;

Hej wszystkim!
Powiem od razu z góry, że nie planowałam tego typu postu, ale to wszystko za sprawą Darii z bloga Biblioteczka ciekawych książek, która nominowałam mnie do challenge żeby przeczytać pierwszy tom Trylogii Czasu i przez to dopadł mnie kac. Także Daria jeżeli to czytasz dziękuję ci za sprowadzenie na mnie tak wielkiego kaca <3



Przechodząc dalej kac książkowy to stan gdy nie możesz zacząć czytać nowej książki, bo ta co właśnie została skończona była za dobra! Ja po skończeniu ostatniego zdania z Zieleni szmaragdu załamałam się, że to już koniec! Nie mogłam zacząć innych książek, bo ta mnie rozwaliła swoją genialnością! To co stworzyła autorka było tak dokładnie przemyślane, że każdy detal był w niej ważny. Wydaje mi się, że Pani Gier od początku wiedziała jak chce poprowadzić całą historię, bo taki przykład, który nie będzie spojlerem: gdy Gwen przenosi się w przeszłość w swojej szkole widzi siebie i jakiegoś chłopaka w peruce, w ogóle w stroju z tamtych czasów, chociaż ona nie wiedziała jeszcze że to ona jest rubinem. Wyjaśnienie tego pojawia się dopiero w trzecim tomie! To musiało być wszystko tak zaplanowane, to jest istna perfekcja! ♥♥♥ Cała książka jest tak świetnie przygotowana. Czyta się ją cudownie, szybko i lekko, cały czas coś się dzieje i nie można się od niej oderwać! I Gwen i Gideon.. ♥ Idealni bohaterowie ♥♥ 

Tak, uzależniłam się od tej autorki i tej historii, dlatego teraz idzie mi tak wolno czytanie, bo nie mogę się pogodzić, dlaczego to się już skończyło ;-; Jeżeli ktoś chciał mi zaproponować film, od razu mówię oglądałam obydwie części już z 5 razy każdą? Chyba 5, ale to się zmieni jeszcze :D I z ogromną niecierpliwością czekam na ekranizację Zieleni szmaragdu!!! ♥♥ Zwiastun był taki ciekawy i zakończenie Błękitu szafiru.. ;-; I tak wiem, że diametralnie różni się ekranizacja od książek ale miło jest zobaczyć inną wersję tej samej historii ♥ 
A wiecie co jest dla mnie zkacowanej dziewczyny najgorsze? Że nie mogę mieć tych książek u siebie na półce! Dlaczego Wydawnictwo wstrzymało dodruk?!?! Ktoś mi wyjaśni?! Tak genialna trylogia powinna cały czas żyć i każdy powinien móc ją kupować i zachwycać się jej perfekcją wykonania, a autorzy powinni uczyć się jak powinno się pisać takie powieści! A nie teraz jak chce ją zdobyć to albo musze płacić ponad 60zł z jedne tom lub jeśli wymienić to za dwie, jak i nie trzy najnowsze książki ;-; zbankrutuje na takim przedsięwzięciu.
Wiecie, że to mój trzeci taki wielki kac? Pierwszy był po Darach Anioła. Tylko, że z nimi nie było takiego problemu, bo kaca miałam po 5 tomie, więc jeszcze czekałam na 6 tom i były Diabelskie maszyny i Kroniki Bane, więc mogłam zawsze po coś innego sięgnąć. Drugi kac był po Percy Jacksonie i bogach olimpijscy, ale tutaj też nie było problemu, bo wujcio Rick wydał jeszcze tyle innych książek i jeszcze Olimpijscy herosie są z Percy, więc też jeszcze nie zakończyłam z nimi przygody i teraz wychodzi nowa seria o Apollo ♥♥ No więc nie było z nimi problemu, a tu?! Są tylko 3 tomy, niedostępne! I cholernie drogie ;-; 
Mój kac jest okropny nie mogę wgryźć się w żadną inną książkę (i choć więzień labiryntu to dobra trylogia), najchętniej był cały czas oglądałam ekranizację i teraz non stop leci mi soundtrack z Czerwieni rubinu :D Dzień w dzień szukam jakiś ładnych zdjęć i zmieniam cały czas tapetę na telefonie, bo nie mogę się na jedną zdecydować :D Tak ja wiem, że to się leczy, ale ja nie chcę, bo te książki są za dobre!!!!

Jeżeli ktoś był taki wytrwały i przeczytał to wszystko to jest wielki ^^ I na serio nie planowałam tego rodzaju post, ale gdy wczoraj znowu oglądałam te filmy to uznałam, że może jak z kimś się podzielę moimi rozterkami będzie mi lepiej, jednak średnio to działa i chyba musiałabym przeczytać równie dobrą książkę by mi to przeszło, dlatego jeżeli ktoś czytał Trylogię Czasu i miał po nim kaca to jaka książka Was uratowała lub jaka mogłaby mnie uratować? Serio muszę się z tego wyleczyć :D Także jeszcze raz gratuluję wszystkim co wytrwali do końca i do zobaczenia jutro :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka