Disney Villains Book TAG ♥

Cześć wszystkim!
Dziś żeby tak oderwać się od recenzji, których ostatnio na blogu było wiele :D A że ostatnio zakochałam się w Malfetto to zapraszam Was do tagu, w którym na główny plan idą złe charaktery z bajek do którego nominowała mnie jej autorka Patrycja za co serdecznie z całego serducha dziękuję <3 Zapraszam!
ZŁA KRÓLOWA - czarny charakter, który zna się na magii

Wiecie co jestem słaba już na początku mam problem :/ I tak przeglądam książki, które przeczytałam i nie mogłam nic znaleźć, ale przecież Lord Voldemort  był złym charakterem i posługiwał się magią! :D



CRUELLA DE MON - czarny charakter, który ma swój specyficzny wygląd/ubiór/samochód

Oczywiście hrabia de Saint Germain, jak mówi sam jego tytuł hrabia musiał zawsze dobrze wyglądać, mieć swój oryginalny styl i wszystko :D

URSZULA - czarny charakter, który podszywa się pod któregoś z pozytywnych bohaterów

No ale tu polecą spojlery jak podam kogo mam na myśli! To może tak jedna postać pojawia się w trzeciej części Darów Anioła, a druga postać to chłopak z Łowczyni, a dalej sami się domyślajcie ^^

KAPITAN HAK - czarny charakter, który chce zemsty

Ten kto czytał moją ostatnią recenzję wie kogo już podam :) Wiadomo, że Adelina to postać, którą w 90% prowadzi chęć zemsty :/

DŻAFAR - czarny charakter, który pragnie władzy

A który czarny charakter nie chce władzy? Ale podam postać z książki, o której dawno nie wspominałam :3 Kronos z Percy Jackson chciał pozbyć się bogów i sam zająć ich miejsce!

KRÓLOWA KIER - czarny charakter, który ma dużo władzy

Prezydent Snow z Igrzysk Śmierci! Ten to ma władcę, choć czasami nie wiem czy jest to warte ceny jaką się za to płaci :/

SKAZA - czarny charakter, który skrzywdził kogoś ze swojej rodziny

Nathaniel z Wybranych! O jehane po raz pierwszy chyba ta książka jest w tagu i to w innej kategorii niż niezdecydowana bohaterka, czy para która ci się nie podobała!! Haha coś nowego :D

MATKA GERTRUDA - czarny charakter, który chce być wiecznie młody

I znowu nie mogę Wam powiedzieć o kogo mi chodzi, bo to będzie najgorszy spojler jaki może być! Ehh.. ale chodzi mi o jedną postać z Trylogii czasu..

HANS - czarny charakter, który wykorzystał naiwność któregoś z pozytywnych bohaterów

Valentine z Darów Anioła! Czy ja muszę coś więcej tłumaczyć, czemu on mi tu pasuje?

DR FACILIER - czarny charakter, który nabiera ludzi na swoje oszustwa

Może nie jest aż takim bardzo złym bohaterem, ale Magiano z Malfetto, właśnie taki był, tu kogoś okradał, tu komuś kit wpuszczał taki kanciarz ogólnie :D Ale kochany i mój! <3

GASTON - czarny charakter, którego nie lubisz

Kontroler z Pisane szkarłatem, Stwórcy z Więźnia labiryntu, no i teraz może być szok, bo nie lubię bardzo Luke z Percy Jackson -,-

CZAROWNICA - czarny charakter, którego lubisz

Adelina i Enzo z Malfetto <3 <3 I oczywista oczywistość Magiano <3 <3 <3

No i to wszystkie pytania z tego tagu i powiem, ze nie było łatwo :) A do tagu nominuję każdego, kto szuka czegoś nowego i niestandardowego ^^

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka