#6 Tydzień w Mieście Książek: Wielka niespodzianka! Konkurs rozdawajka!

Dzień doberek! ♥
Dzisiaj z przesuniętych postów i nadmiaru nauki muszę dziś zakończyć maraton postów, ale nie narzekajmy, bo mam dla Was Konkurs rozdawajka! Tak tak drugi konkursik na moim blogu także zapraszam ♥





Co trzeba zrobić żeby wygrać?


Musisz przede wszystkim swoją chęć udziału zgłosić w komentarzu.
Po drugie musisz obserwować mojego bloga.
Po trzecie udostępnić baner konkursowy na blogu/FB/ google +
Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na wygraną możesz zaobserwować mojego instagrama( czytaniemojapasja)  i fanpage(TUTAJ) :)
No i mieszkać na terenie Polski :D


Wzór zgłoszenia:
Biorę udział w rozdaniu!
email:
Obserwuję bloga jako:
Udostępniłem/am baner:
Wybieram książkę:
Obserwuję instagrama jako: TAK/NIE
Obserwuję fanpage jako: TAK/NIE

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja właścicielka bloga Miasto Książek
2. Fundatorem nagród jestem ja.
3. Konkurs trwa od 23.05.2016r. do 15.06.2016. do 23.59 
4. By konkurs w ogóle się odbył musi w nim wziąć udział co najmniej 5 osób, także zapraszajcie znajomych!
5. Wybieranie zwycięzcy odbędzie się w formie losowania.
6. Decyzja o wyłonieniu zwycięzcy nie podlega dyskusji
7. Wysyłam nagrodę tylko na terenie Polski.
8. Wyniki ogłoszone zostaną do 7 dni po zakończeniu konkursu.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą meilową, a jeżeli ta osoba w ciągu 3 dni nie odpowie będzie ponowne losowanie.

I najważniejsze, co możecie wygrać?

1. "Przeklęta laleczka"
2. "Duma i uprzedzenie"
3. "1D tacy właśnie są"
4. "Mężczyźni bez kobiet"

POWODZENIA! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka