Podsumowanie lipce/ Bookhaul/ TBR na sierpień! ♥


Dzisiaj mam dla Was takie szybkie podsumowanie miesiąca, który minął mi niesamowicie szybko, nie wiem jak Wam. Także ja nie będę już Was przytrzymywać na wstępie i zapraszam na rozliczenie miesięczne :D






Przeczytane w lipcu:

  1. "Przypadki Callie i Kaydena"
  2.  "Złe dziewczyny nie umierają"
  3. "Ocalenie Callie i Kaydena"
  4. "Chłopcy 2. Bangarang"
  5. "Anioły i demony"
  6. "Sny Morfeusza"
  7. "Syn Neptuna"
  8. "Calder. Narodziny odwagi"
  9. "Znak Ateny"
  10. "Delirium"
  11. "W ogień"
  12. "To nie jest dieta" 
  13. magazyny w języku angielskim i niemieckim
Statystycznie:
Ilość przeczytanych książek:12
Ilość stron: 4730
Dziennie czytałam:152,6
 Książki, które w tym miesiącu do mnie przybyły:
  1. "To nie jest dieta"- egzemplarz od Wydawnictwa SQN
  2. "Chłopcy 2 Bangarang"- egzemplarz od Wydawnictwa SQN
  3. "Calder. Narodziny odwagi"- egzemplarz od Grupy Wydawniczej Helion
  4. "Eden. Nowy początek"- jak powyżej
  5. "Sny Morfeusza"- jak powyżej
  6. "Stinger. Żądło namiętności"- jak powyżej
  7. "Gwiazd naszych wina"- książka z wymiany
  8. magazyny językowe- egzemplarze od wydawnictwa Colorful Media  
  9. "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej"- egzemplarz od Wydawnictwa HarperCollins Polska
  10. "W ogień"- egzemplarz od księgarni internetowej PanTomasz.pl 
  11. "Ziarno prawdy"- zakup na promocji w biedronce 

  
A mój TBR na sierpień to:
  1. "Akademia Dobra i Zła. Długo i szczęśliwie"
  2. "Niezwyciężona. Zdrada"
  3. "Dom Hadesa"
  4. "Krew Olimpu"
  5. "Stinger. Żądło namiętności"
  6. "Eden. Nowy początek"

  I na tym już kończę podsumowanie. A Wam jak czytelniczo minął lipiec? Dajcie znać w komentarzach, a ja się z Wami żegnam i idę montować dla Was filmiki :)

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka