#116" Gaja jeszcze pożałuje, że zadarła z Leonem Valdezem."- "Znak Ateny" ♥



Percy czeka na swoich przyjaciół z Obozu Herosów. Wie, ze przepowiednia każe by herosi greccy i rzymscy połączyli siły, bo w innym przypadku nie pokonają gigantów. Jednak jak tego dokonać, przecież te dwie różne kultury walczą ze sobą przy każdej możliwej okazji. Po przybyciu Annabeth i jej przyjaciół rozmowy wyjątkowo przebiegają bardzo pomyślnie i wydawać by się mogło, ze uda się namówić Rzymian do współpracy, do czasu... Ktoś ze statku greków zaczyna atakować obóz i to przeważa szale. Siedmioro herosów musi uciekać by spełnić przepowiednię, tylko czy im się uda? Jak poradzą sobie zdani tylko na siebie? Czego żąda od Annabeth Znak Ateny?


Co tu się działo to nawet sobie nie wyobrażacie! Akcji jest tu pełno, że czasami trudno ogarnąć co się dzieje. Bardzo fajne jest to, że herosi w różnych przystankach muszą się rozdzielać i możemy śledzić ich przygody dzięki wielu perspektywom. Można martwić się potrójnie!

Nawet nie wiecie jak sie cieszę, że nie przestałam czytać tej serii po pierwszym tomie! To co tutaj Pan Rick wymyślił, przechodzi wszelkie moje wyobrażenia, a końcówka... Oj tak się nie robi dobrym bohaterom. Choć jak mówi wujek Google on nigdy nie umrze, to i tak można dostać palpitacji przy tym co on musi przejść!

Obejrzyjcie co na ten temat sądzi Google Tłumacz, to potwierdzone info :D

Tak jak wspominałam w poprzednich tomach, bardzo nie podoba mi się to, że muszę znosić obecność Piper i Jasona. Strasznie mnie irytują i sprawiają, że nie mogę dać książce oceny większej niż 9/10. To wszystko przez nich, przez ich głupie zachowanie, te ciągłe tajemnice, ślamazarstwo,  i ociąganie się. Wiem, że Jason z Percym potrafią zrobić wiele, ale i tak go nie lubię. Kurcze oni ciągle wpadają w kłopoty i trzeba ich ratować, jak damy z opresji. Reszta jest świetna <3 Percy i Annabeth, ta ich miłość, poświęcenie dla innych, szlachetność i troska, to to za co ich pokochałam w poprzedniej serii i to się nie zmienia <3 Leo też rządzi. To pozytywna i zabawna postać, która ma najciężej ze wszystkich, a jednak mimo tego nie załamuje się <3

Co mogę jeszcze powiedzieć? Zakończenie mnie dobiło bardzo, bo tego się nie robi, jednak podejrzewam jaki plan ma wujek na zakończenie i jak to się sprawdzi i może być najlepsze zakończenie w historii zakończeń serii!!! Także naprawdę musicie koniecznie przeczytać wszystkie książki Ricka Riordana, bo to co tworzy autor w nich to istna perfekcja dla fanów fantastyki i dobrych lektur. I powiem szczerze, że jeszcze nie spotkałam się z negatywnymi opiniami na temat jego książek, a to coś znaczy <3  

Moja ocena 9/10

|"Zagubiony heros"| "Syn Neptuna"| "Znak Ateny"| "Dom Hadesa" | "Krew Olimpu"|

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka