#2 Wakacje językowe: Deutsch ist gut!- Deutsch Aktuell



Tak jak Wam wspominałam w poprzedniej recenzji zaczęłam realizować swoje wakacyjne plany i poprawić wreszcie mają znajomość języków obcych, a dokładniej- angielski i niemiecki. Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o magazynach w języku niemieckim, które nie powiem były dla mnie sporym wyzwaniem, bo nie spodziewałam się, ze moja znajomość tego języka jest taka marna :/ Ale do rzeczy, bo pewnie nie chcecie czytać o tym jak jestem z tym beznadziejna :D

Magazyny, które czytałam w tym języku:
1. Deutsch Aktuell wydanie specjalne Schweiz & Österreich
2. Deutsch Aktuell Bremen


1. W tej gazecie przede wszystkim jest przybliżona historia i ogólne informacje o Austrii czy Wiedniu. Możemy przeczytać też o najbardziej znanych kompozytorach niemieckich takich jak Mozart lub Beethoven. Poznajemy zmiany Austrii na przestrzeni wieków. był to chyba dla mnie najciekawszy artykuł, ponieważ lubię bardzo historię i dobrze było się wzbogacić o nowe informacje :) Ten magazyn to idealna pozycja dla osób, które lubią poznać nowe kultury i miejsca. 
2. Magazyn przedstawia bieżące informacje ze świata Niemiec. Poznajemy tu Jana Frodena- zdobywce złota olimpijskiego w triatlonie jak i o Marcinie Lutrze i jego ślubie. Możemy też poczytać o brodach i naukach języków obcych w Niemczech. Dla niej najciekawszym artykułem był ten o naukach języków, ponieważ zastanawia mnie to od dawna czy jest jakieś państwo, w którym w szkole uczę języka polskiego, ale chyba nie ma takiego :/

Także podsumowując, powtórzę się, ale cóż te magazyny to bardzo dobra rzecz do szlifowania swojego języka. Dzięki czemu jak wrócę do szkoły będę pamiętała coś, a może nawet zaimponuje nauczycielowi pamięcią :D Nie pozostaje mi co innego jak bardzo polecić Wam te magazyny i cieszyć sie z faktu, że dzięki takiej drobnostce możemy bardzo się poprawić. Nie wspominając o tym, że zdecydowanie wolę niemiecki od angielskiego i bardziej przykładałam się do tłumaczenia nieznanych słów, zwracaniu uwagi na składnie, więc przy takiej dokładnej analizie można wiele z nich wyciągnąć :) 

Za egzemplarze dziękuje serdecznie Wydawnictwu Colorful Media! ♥
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka