#1 Wakacje językowe- English Matters



Jak ktoś jest ze mną dłużej na blogu to wie, że moja znajomość języka angielskiego jest bardzo ale to bardzo zła i moje ambitne plany wakacyjne wiązały się właśnie z poprawieniem tego. Nadarzyła się ku temu okazja dzięki Wydawnictwu Colorful Media, który wydaje magazyny językowe! Moim zdanie to świetna okazja by pod szlifować nasz języki i przy okazji dowiedzieć się czegoś ciekawego.

Magazynami od których zaczęłam moją naukę były:
1. "Guide to the Movies"
2. "Sport"
3. "Numer 59"


1. W tym magazynie poznajemy najbardziej znanych aktorów danych lat. Przybliżane są życiorysy takich osób jak: Angelina Jolie, Humphrey Bogart, Robert De Niro, Arnold Schwarzenegger czy John Depp <3 Także można tu znaleźć ciekawostki o reżyserach takich jak: Steven Spilberg czy Woody Allen. 
Możemy sobie przybliżyć gatunki filmowe i najbardziej znane filmy z niego. Opisane są tu Horrory, Science Fiction czy Fantazy. No i powiedźcie mi kto z Was nie oglądał lub nie słyszał o takich filmach jak: Teksańska masakra z piłą łańcuchową, Paranormal Activity, Star Wars, Avatar, Czarnoksiężnika z krainy Oz no lub już kultowego Harry'ego Pottera? Oczywiście w gazecie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych informacji i ciekawostek :)
2. W "Sport" jest przede wszystkim jak mówi sam tytuł o sporcie. Jednak nie piłka nożna idzie na pierwszy plan, tylko np. znane kobiety w świecie sportu jak: Maria Sharapova, Michelle Wie czy Serena Williams. W magazynie znajdziemy też informacje o typowo brytyjskich sportach m. in. polo i hockey. Jest też tu dużo informacji z lekkoatletyki, skoków narciarskich czy walk MMA. 
3. Czyli chyba najlepszy z tych wszystkich magazyn. Tutaj były artykuły o osobach, które są teraz najbardziej popularne jak Robert Lewandowski- wspaniały polak i niesamowity napastnik, Leonardo DiCaprio- cudowne dziecko, które wreszcie doczekało się Nagrody Oscara. Bardzo fajnie było przeczytać o tych osobach, o ich historii, drodze na szczyt i zmaganiach jakie musieli przejść by być na tym miejscu co są. Dodatkowo można tu przeczytać o Amerykańskich prezydentach, którzy zrobili na mnie dobre wrażenie :D



Także podsumowując, jeżeli tak jak ja chcielibyście poprawić swoją znajomość języka, a nie chce Wam się siedzieć z nosem w książkach i uczyć się tylko słówek i definicji, to zacznijcie czytać te magazyny. Ja już po lekturze tych trzech widzę malutki postęp i mam nadzieję, że tak kroczek po kroczku będę rozumieć coraz więcej i kto wie, może kiedyś przeczytam książkę po angielsku? To musiałoby być ciekawe i dla mnie byłby to ogromny wyczyn :D A Wy czytacie magazyny językowe albo książki? Dajcie znać, a tak wyjątkowo jutro dodam jeszcze recenzję magazynów w języku niemieckim :)

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media! ♥
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka