Plany na BOOKATHON LATO 2016

Cześć!
Dzisiaj trochę inny post, bo znowu biorę udział w BOOKATHON! I już nie mogę się go doczekać, bo wyzwania są ciekawe i w sumie ciężko było mi dobrać do tych kategorii odpowiednie książki, ale coś wyszło więc nie przedłużam i pokazuje moje plany :

* Jeszcze niestety w czasie Bookathonu nie będzie mnie w większości dni w domu i nie będę mogła wstawiać Wam recenzji, ani filmików, ale jak wrócę, czyli tak od 11 lipca lecimy z recenzjami i podsumowaniami wszystkimi :)

WYZWANIE I- Wakacje z duchami

Najpierw chciałam od nowa przeczytać Trylogię Czasu i tam są duchy i to nawet nie jeden :D Jednak po namyśle uznałam, że i tak mam dużo nieprzeczytanych książek w biblioteczce i trzeba to zmienić. Także do tej kategorii dopasowałam "Złe dziewczyny nie umierają", które mają 356 stron



WYZWANIE II- Dokończenie lub rozpoczęcie serii

 Niedawno czytałam "Przypadki Callie i Kaydena" i chce kontynuować i zakończyć tą duologię, bo to jest i książka z biblioteki, wiec terminy mnie gonią :D Także tego dnia będę czytać "Ocalenie Callie i Kaydena", która ma 384 strony

WYZWANIE III- Autor o Twoim imieniu lub inicjałach

Tu trochę naciągnęłam to zadanie, bo nie mam w domu książki, gdzie autor ma na imię Paulina lub jego inicjały to P.B. a nie mam teraz jak kupić sobie taką książkę, także o pozycji, którą tu przypasowałam dowiecie się w wyzwaniu V :)

WYZWANIE IV- Lato z kryminałem

Tu też nie będę czytać typowego kryminału, bo nie mam ochoty zbytnio, ale "Chłopcy 2. Bangarang" mają wątek kryminału i tajemniczości dlatego to przypasowałam, a książka ma 304 strony

WYZWANIE V- Książka z Twoim zawodem

Chciałam tu dopasować książkę związaną z siatkówką, ale ciężką o taką nie licząc biografii :/ Dlatego znalazłam pozycję, w której główny bohater jest historykiem, a ja bardzo lubię ten przedmiot więc pasuję. Każde tego dnia czytam książkę, która spełnia 2 wyzwania, bo "Anioły i demony" napisał Pan Dan Brown i jego nazwisko jest na B. Ma ona 552 strony :D

WYZWANIE VI- Wakacyjna miłość

Do wyboru do koloru, ale najbardziej mam chrapkę na "Zanim się pojawiłeś" ♥- 382 strony

WYZWANIE VII- Przeczytaj 1500 stron w czasie BKHT

Jak mi sie uda to wszystko przeczytać to będę mieć 1978 stron za sobą :D



A Wy co zamierzacie czytać w czasie Bookathonu? :)

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka