#107 Booktahon: "Duchy są wszędzie. Nie sposób ich uniknąć. Próbujesz jedynie unikać tych, które chcą cię zabić."- "Złe dziewczyny nie umierają" ♥




Alexis z dnia na dzień zauważa, ze siostra zaczyna zachowywać się inaczej niż zwykle. Tym bardziej w domu też zaczynają się dziać niezwykle rzeczy. Wszystko wywraca się z dnia na dzień. Dziwne odgłosy, samo zamykające się drzwi, biała poświata, dziwne zachowanie siostry i nagłe ostrzeżenie ze strony wroga. O co w tym wszystkim chodzi? Czy nie jest za późno na pomoc? Kto jest winny? I jaką tajemnice skrywają sąsiedzi?


Szczerze to nie za bardzo wiem co mogę na ten temat książki powiedzieć :/ Sam pomysł na fabułę wydaje się banalny i oklepany, jednak samo wykonanie autorce bardzo dobrze wyszło, czego sama jestem pod wrażeniem, bo nie spodziewałam się takiego obrotu spraw. Już w pierwszym rozdziale dzieje się coś dziwnego co wszystko zapoczątkowuje.

Mam też duży problem z bohaterami, bo polubiłam tylko 3 postacie, ale i tak wydają mi się płytcy i jakoś mało realni. Alexis to dziewczyna z różowymi włosami, która prawie w ogóle nie ma znajomych, taki introwertyk. Megan, która pod skorupą mega popularnej cheerleaderki skrywa znacznie więcej. No i Carter, który był aż za bardzo słodki i wyrozumiała, co oczywiście nie powinno być wadą, ale co za dużo to aż nie zdrowo.

Mimo tych nietypowych bohaterów książkę czytało mi się lekko i przyjemnie. Styl autorki sprawiał, że chętnie przewracałam strony by dowiedzieć się o co tak naprawdę tu chodzi. I przyznam sie bez bicia, to moja druga książka o tematyce duchów, opętania i itp. Jednak powoli przekonuję się do tej tematyki i może kiedyś zacznę Kinga wreszcie czytać :D

Także jeżeli macie ochotę na lekką książkę o duchach to ta pozycja jest idealna dla Was. W wakacyjne dni umili ona Wam czas i czasami nawet przyprawi o gęsią skórkę. Także serdecznie polecam, a ja już zaczynam szukać kontynuacji, bo chce zobaczyć co autorka tam przyszykowała :D



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka