Przyszedł czas by rozliczyć się z tym listopadem! ♥



Nareszcie skończył się ten miesiąc! Jak ja na to czekałam! Wierzcie mi, że ja nie cierpię tego miesiąca i tego, że spadł już śnieg :/ No ale nie ma czasu na narzekanie, bo trzeba podsumować ten miesiąc!


Powiem was szczerze, że ten miesiąc czytelniczo nie wyszedł wcale źle, choć szczerze mówiąc cały czas musiałam się uczyć czegoś na lekcje lub wierszy! Dni mijały mi następująco od 8 do 15 w szkole, powrót do domu i od 17 jakieś zajęcia dodatkowe i o 19 powrót, lekcje, nauka i spać! Dla mnie fakt, że przeczytałam tylko książek to dla mnie cud, dodatkowo patrząc, ze przez tydzień nie czytałam nic. Także tylko mogę być z siebie dumna <3 No ale co w listopadzie przeczytałam?

  1. "Fueled. Napędzani pożądaniem"- 472 strony, Recenzja tu 
  2. "Ognisty pocałunek"- 491 stron, Recenzja tu
  3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"- 72 strony
  4. "PAX"- 296 stron, Recenzja tu
  5. "Potomkowie"- 392 strony, Recenzja tu 
  6. "Co mnie zmieniło na zawsze"- 392 strony, Recenzja tu 
  7. "Krwawy pierścień"- 304 strony, Recenzja tu
  8. "Requiem"- 392 strony
  9. "Alice's Adventures in Wonderland"- 180 stron, Recenzja tu
  10. "Alicja w krainie czarów"- 120 stron
  11. "Maksymilian Wombat i Królestwo Grzmiącego Smoka"- 192 strony, recenzja już wkrótce!

A teraz trochę statystyki:
Ilość przeczytanych książek: 11
Ilość przeczytanych stron: 3303
Liczba przeczytanych stron dziennie: 110,1 

No i teraz szybki Book Haul!
  1. "Co mnie zmieniło na zawsze"- egzemplarz od księgarni internetowej PanTomasz.pl
  2. "Krwawy pierścień"- egzemplarz od Wydawnictwa Bona
  3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie"- egzemplarz od wydawnictwa HarperCollins Polska
  4. "Alice's Adventure in Wonderland"- egzemplarz od Wydawnictwa Ze słownikiem
  5. "Pan Tadeusz"- zakup własny
  6. "Cierpienia młodego Wertera"- zakup własny
  7. "Zatrzymać dzień"- egzemplarz od autorki w wznowionym dodruku
  8. "Maksymilian Wombat i Królestwo Grzmiącego Smoka"- egzemplarz od wydawnictwa Edipresse Książki
  9. "Świąteczna kafejka"- egzemplarz od wydawnictwa Kobiece
  10. "Kod Leonarda Da Vinci"- książka z wymiany
Moje nowe nabytki to praktycznie same książki recenzenckie. Mało teraz książek kupuje, bo nie mam na nie czasu, a poza tym tyle mi ich w biblioteczce zalega, że szkoda mówić :D

A mój TBR na grudzień przedstawia się następująco:

  • "Świąteczna kafejka"- którą aktualnie czytam
  • "Księga cmentarna"
  • "Wyśnione miejsca"
  • "Bez słów"
  • "Crashed. W zderzeniu z miłością"
  
Wiem, że dawno w podsumowaniu nie było wydarzeń miesiąca, ale w listopadzie było kila ciekawych, o których chciałam się z Wami podzielić, a mianowicie:
  • Blog ma już ponad 45 tysięcy wyświetleń! Za co niezmiernie Wam dziękuję! Jesteście najlepsi ♥ A już nie długo urodziny bloga i szykuję dla Wam coś ciekawego, tylko miejmy nadzieję, ze to wypali :D
  • Drugim takim szczególnym osiągnięciem są kolejne nowe współprace i to o dziwo nie ja pisałam do wydawnictw, tylko oni do mnie, co dla mnie jest niesamowitym zaszczytem! Edipresse Książki i Ze słownikiem serdecznie dziękuję za okazane zaufanie! ♥ No it eż nową współpracę, którą podjęłam już pisząc sama to współpraca z Wydawnictwem Bona i księgarnią internetową Portal Księgarski <3
  • No i takim osiągnięciem niezwiązanym z książkami, jest moja wygrana w ogólnopolskim konkursie recytatorskim! Wreszcie po dwóch nieudanych podejściach, w tym roku wygrałam <3 




A jak Wam minął listopad? Dajcie mi koniecznie znać i podeślijcie linki do Waszych postów, filmików. Chętnie wejdę i poczytam :D

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka