♥The Grinch Book Tag! ♥


Dziś już święta. Po prostu w to nie wierze. Niedawno było rozpoczęcie roku szkolnego, a tu już święta. No ale święta nie zawsze są idealne, zwłaszcza jak Grinch będzie chciał je zepsuć. Właśnie dlatego zapraszam Was na The Grinch Book Tag, do którego zostałam nominowana przez Dominikę z bloga Zatraceni w kartkach, no kochana serdecznie dziękuję Ci za tą nominację <3

  
1. Połowa lampek na choince jest wypalona

Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki


Delirium! Pierwszy tom zaczynał się dobrze, przyjemnie mi się go czytało, jednak końcówka była już słaba, a o kolejnych tomach nawet nie chce mi się wspominać. Każdy kolejny był tylko gorszy...


2. Irytująca ciocia Basia nie chce zostawić Cię w spokoju

Średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają

Może nie wszyscy, ale większość ludzi zachwyca się książką Wyśnione miejsca. Ludzie wychwalają tą pozycję wniebogłosy, a dla mnie była taka sobie. Sam pomysł być niezły, ale wykonanie takie sobie.


3. Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje  
Wybierz bohatera który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter!) 


Marcie z Szeptem. Bardzo irytująca i zazdrosna postać! Liczyłam na to, że szybko zginie, a tu zawsze śmierć przechodziła obok niej -,-


4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje

Książka która została ci zaspojlerowana





Bardzo mocno zaspojlerowano mi Ten jeden dzień. Dokładnie dowiedziałam się, co stanie się na ostatniej stronie. Więc nie miałam tego efektu zaskoczenia. Jednak mimo wszystko czytało mi się ją bardzo przyjemnie ♥




5. Widok z okna przysłania Ci gruba warstwa śniegu 

Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć




Em z Alive.Żywi. Ona obudziła się ze świadomością, ze ma dwanaście lat, a po znalezieniu innych osób, w tym chłopaków, od razu zaczęła myśleć jak siedemnastolatka. Do tego miała potencjał do bycia dobrym przywódcą, a czasami zachowywała się jak, przepraszam za określenie tak wulgarne, suka. Naprawdę ciężko było ją ogarnąć...



6. Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej "All I Want For Christmas" 

Książkowa para, której nie możesz znieść



Clary i Simon z Darów Anioła. Dla mnie ich związek zdecydowanie nie miał prawa istnieć. Tak jak Allie i Sylvian z Wybranych. Dla mnie te pary nie powinny mieć miejsca!



7. Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu 

Wybierz kilka książek, które siedzą na twojej półce już trochę czasu, jednak brak ci motywacji by je przeczytać, mimo to nie masz serca się ich pozbyć.



Tu mogłabym wymieniać wiele książek, ale takie co naprawdę długo u mnie zalegają to cała seria Wodospady Cienia, gdzie utknęłam na trzecim tomie. No i uwielbianą przez wszystkich książkę Zanim się pojawiłeś. Nie mam jakoś wielkich chęci na czytanie ich, ale nie chce się ich pozbywać :)




8. Babcia odleciała na reniferku 

Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć (może to być postać z filmu) (uwaga na spojlery!!!)



Jeżeli chodzi o postać z książki to zdecydowanie śmierć Gusa z Gwiazd naszych wina mnie rozwaliła i doprowadziła do płaczu. 
W filmach zaś śmierć Akkie z Ósmoklasiści nie płaczą doprowadza mnie za każdym razem do łez i to takich porządnych. Naprawdę nie umiem pogodzić się z tym, ze pomimo walki nie udało jej się wytrwać.




9. Wszystkie centra handlowe są okropnie zatłoczone 

Seria, która ma za dużo tomów/za bardzo się ciągnie.




Ja takich serii nie czytam. Dla mnie czasami gdy seria ma 5 tomów to jest za dużo, ale jak PLL ma 14(?) tomów lub Dom Nocy, też gdzieś koło tego. to ja nawet nie mam zamiaru się za to zabierać, bo szkoda mi czasu by spędzić tyle czasu z jednymi bohaterami, jak w tym czasie mogę poznać 10 innych ciekawych historii.




10. Grinch 

Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter!)
Żeby to był jeden. Simon z DA, Malfoy z HP, Marcie z Szeptem, sierżant z Pandory, Hrabia de Saint Germain z Trylogii Czasu i tak mogłabym jeszcze wymieniać wielu :D
I to już wszystkie pytania z tego tagu! Ja za nominację jeszcze raz serdecznie dziękuję! Do tagu nominuję każdego, bo w sumie to bardzo świąteczny tag, a pewnie wielu blogerów robiło podobnie tematycznie tagi, wiec no :D
Ja Wam chciałabym życzyć zdrowych wesołych świąt, spędzonych w jak najlepszym gronie. Wspaniałych prezentów, abyście czytali aby same najlepsze książki. Wielu sukcesów, spełnienia marzeń i nie poddawania się. No i udanego i pijanego ( z picolo) Sylwestra. I jak najlepszego roku 2017! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka