#144 "Zło cechuje słodycz"- "Ognisty pocałunek" ♥



Jesteś czymś pomiędzy. Kimś po części dobrym, po części złym. Ludzie, którzy znają prawdę, uważają Cię za dziwadło. Layla jest pół demonem i pół strażnikiem. Życie dziewczyny nie jest usłane różami, a gdy kończy siedemnaście lat, wtedy zaczyna się jej koszmar...

Nigdy nie ciągnęło mnie do twórczości tej autorki. Jakoś tematy kosmitów czy demonów, raczej do mnie nie przemawiają. Jednak dla tej pozycji zrobiłam mały wyjątek i nie zawiodłam się!

Od samego początku jesteśmy wplątani w wir wydarzeń. W powieści cały czas coś się dzieje i nie ma czasu na nudę. Co jak dla mnie jest zdecydowanie na plus, biorąc pod uwagę, że książka ma ponad 500 stron.

Świat wykreowany przez autorkę opiera się na walce dobra ze złem. Między strażnikami-gargulcami,  a starożytnymi demonami, przybierających najróżniejsze formy. Jednak wszystko nam jest to tłumaczone w tracie powieści, przez co jesteśmy w stanie ogarnąć wszystkie te formy potworów.

Zdecydowanie największym plusem tej historii są bohaterowie, a dokładniej Roth <3 <3 Mój nowy mąż, moja nowa miłość, którego kocham od samego początku jak tylko się pojawił <3 I szczerze to nie wiem jak ktoś może go nie lubić?! Jego sarkazm, poczucie humoru, zachowanie i to jak traktował Layle to oh <3 No ale Layla też jest ciekawą postacią, trochę niezdarną i mało kumatą jednak miała swoje mocne momenty. I jeszcze są takie postacie jak Abbot (do kotła z nim!- ci co przeczytali, zrozumieją!) i Zayn, którzy mnie irytowali i to bardzo, i co z tego że Zayn był czasami słodki, jak potem stawał się dupkiem?

Podsumowując Ognisty pocałunek to dobry początek ciekawej serii, którą będę chętnie kontynuować. Ciekawa fabuła, demony, walka, świetny humor i cudowni bohaterowie, to coś czego w powieściach ze świecą szukać :D. Dlatego jeżeli jeszcze nie czytaliście tej książki to koniecznie nadróbcie zaległości! 
A Wy czytaliście już tę powieść, albo inną powieść tej autorki? Dajcie koniecznie znać! :*

Zapraszam Was także na recenzję video! :)

 

Moja ocena: 9/10 

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka