#15 LBA: Czy w dzieciństwie bałaś się jakiejś postaci z kreskówki?


Dzisiaj wreszcie czas na inny post niż recenzja, których ostatnio było u mnie naprawdę wiele, ale cóż terminy książek recenzenckich mnie goniły, musicie mi wybaczyć. No a dziś na rozluźnienie mam LBA, do którego nominowała mnie Daria, do której Was serdecznie zapraszam, i już nie przedłużam i odpowiadam na pytania :D


Lubisz brać udział w akcjach blogowych typu Book Toury, maratony etc.?

Ostatnio zaczęłam brać w udział Book Toury i bardzo się wciągnęła i chętnie biorę w nich udział. Tak samo z maratonami. To dla mnie świetna okazja by zmotywować się i w krótkim czasie przeczytać naprawdę dużo zalegających u mnie książek, dlatego jak najbardziej jestem na tak!

Jesteś sławna, podziwiana, znana. Wydawnictwo prosi cię, abyś wydała książkę o sobie. Wolisz napisać autobiografię czy wynająć kogoś, kto napisze dla ciebie twoją biografię?

Wolę zdecydowanie wynająć kogoś, kto to zrobi za mnie. Po pierwsze nie umiem pisać książek, opowiadać, ani nic z tych rzeczy. Po drugie nie umiem opowiadać o sobie.

Jak często robisz make up?

Szczerze mówiąc to nie lubię się malować, bo wtedy mam ograniczone ruchy, bo nie mogę się oprzeć ręką, bo zmażę puder, podrapać się też nie mogę bo tusz i kreski. Ale wyjątek robię na apele, uroczystości lub jak wyglądam jak śmierć i nie chce nikogo przestraszyć :D 

Jaką bronią wolałabyś walczyć: mieczem, pistoletem, sztyletem, łukiem, halabardą, laserem, nunczaku w pojedynku 1:1? 

Chyba łukiem. Zawsze w minecraft byłam łucznikiem i lubię tę broń. Poza tym tego używa się na dużą odległość, więc mogłabym jakoś unikać strzałów i mieć sekundę dłużej na reakcję :D

Jak określiłabyś swój charakter?

Na pewno, ze jest ciężki i czasami trzeba być dla mnie wyrozumiałym :D Ale ogólnie staram się robić to co słuszne i postępować zgodnie z moim sumieniem i zasadami ^^

Jaki motyw w książkach lubisz najbardziej?

Ostatnio to polubiłam motyw podróży w czasie, utrata pamięci, przepowiednie, a najbardziej połączenie np. wątków z mitologii z fikcją literacką, jak jest w Percy Jackson lub przeplatanie fikcji z prawdziwymi wydarzeniami, jak np. Potomkowie. Te motywy ostatnio bardzo mi się podobają <3

A jaki motyw lubisz najmniej?

Trójkąty miłosne, i takie coś że jest dobie główny bohater i nagle pewne wydarzenie sprawia, ze odkrywa, ze jest kimś innym, wyjątkowym i tylko on może ocalić świat itp.

Picie gazowane czy bez CO2?

Zdecydowanie nie lubię pić gazowanych napoi, choć czasami energetyk jest moim wybawieniem *.*

Czy zdarzyła ci się w książce taka śmierć, że nie mogłaś się po niej pozbierać?

Oczywiście! Ryczałam jak bóbr podczas lektury, a po jej skończeniu cały czas myślałam jak inaczej mogłoby się to skończyć, co innego mógł zrobić główny bohater by to zmienić itp. A chodzi mi o śmierć w Wiernej i Gwiazd naszych wina (ci co czytali wiedzą o kogo mi chodzi ^^)

Uznajesz blog za swój obowiązek czy hobby? Chodzi mi o to czy przejmujesz się, jeśli np. tydzień nie dodajesz postów czy stwierdzasz, że przecież nie ma sensu tego robić na siłę?

Tutaj to ja mam podejście takie pomiędzy tym a tym. Ponieważ blog to moje przede wszystkim hobby i to mnie ma sprawiać przyjemność pisanie tych postów i mój kontakt z czytelnikami i innymi blogerami. Jednak jako recenzent zobowiązuje się czasami do książek recenzenckich i wtedy gonią mnie terminy i moim obowiązkiem w ramach tej współpracy, jest tę recenzję napisać. Dlatego wtedy jest to mój obowiązek, a na pisanie postów zawsze mam chęć, ochotę i wenę :D

Czy w dzieciństwie bałaś się jakiejś postaci z kreskówki?

Tak w ogóle ja zawsze bałam się w nocy oglądać Chojraka, ale i w Chojraku i atomówkach były dwie takie postacie, których bałam się jak cholera, a poniżej macie zdjęcia :D

 














I to już wszystkie pytania z tej nominacji. Cieszę się, ze wytrwaliście ze mną do końca i do następnego postu :* 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka