Najlepsze książki 2016 roku!- Część 1


Rok 2016 już prawie się skończył i niedługo zaczną się wszystkie post i filmiki z podsumowaniami roku. Ja postanowiłam, że zacznę już teraz o opisaniem Wam tego bardzo czytelniczego roku! Także dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić książkami, które wywarły na mnie, w tym roku, największe wrażenie. Druga część książek pojawi się już po nowym roku :)


Kolejność jest według daty przeczytania, a nie według od najlepszej do najgorszej!

1. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"





Tę książkę miałam możliwość czytać przedpremierowo i zakochałam się w niej! Główna bohaterka rodzi się ze skrzydłami, matka ma niesamowity węch, a babcia widzi duchy. Osobliwa historia, specyficznej rodziny, z nieszczęściem do miłości. Genialna, dopracowana, klimatyczna i cudowna! Recenzja tu





2. Trylogia czasu



Oczywiście, że ta trylogia musiała się tu znaleźć, no  bo wiecie z moich recenzji, że ja uwielbiam to, co stworzyła Kerstin Gier ♥ Czerwień rubinu to początek niesamowitej przygody, przeznaczenie i podróżowanie w czasie. Dopracowana do perfekcji, z najmniejszymi szczegółami historia, którą powinien przeczytać każdy! Dodatkowo to chyba pierwsze książki, po których miałam kaca książkowego, a to coś znaczy!





3. Wybacz mi Leonardzie 


 O tej książce ogólnie na tym blogu bardzo mało mówiłam. Szczerze powiem, że chciałam napisać recenzję, ale po prostu nie umiałam ubrać w słowa tego, co chciałam Wam przekazać. Ta powieść mną wstrząsnęła, poruszyła do głębi. Motyw samobójstwa, te rozmyślania nad życiem i śmiercią i wiele innych tematów w niej zawartych, sprawił, że przeczytałam ją błyskawicznie i chciałam tylko więcej. Nawet teraz nie wiem, co Wam napisać by zachęcić po sięgnięcie po nią!




4. Trylogia Silver


Druga seria tej samej autorki, czyli Pani Gier. Ta seria jest o świadomych snach, demonach i tajemniczych drzwiach. Świetnie wykreowani bohaterowie, oryginalna fabuła i świetnie poprowadzona akcja. Czego chcieć więcej? Teraz aby czekać na premierę ostatniego tomu ♥





5. Seria The Coincidence


Możecie nie kojarzyć o jaką serię mi chodzi, bo nazwa jest bardzo dziwna, ale to są "Przypadki Callie i Kaydena". Ta seria składa się przede wszystkim z dwóch tomów, a reszta to historia znajomych głównych bohaterów. To wciągająca, smutna i chwytająca za serce opowieść. Callie i Kayden przeżyli w życiu już wiele, próbują się otworzyć i wyjść poza swój obronny mur, jednak czasami jest to za trudne... Powieść która zapada zdecydowanie w pamięci czytelnika. ♥







 6. "Anioły i demony"



Jestem na 98% pewna, że nie przypuszczaliście, że ta pozycja znajdzie się na tej liście! Moje pierwsze spotkanie z tym autorem było genialne. Wciągnęłam się niesamowicie i zrozumiałam, czemu Dan Brown robi tak szał na świecie i doprowadza na furii kościół. Jego książki są przepełnione wiedzą i różnymi obrzędami. Autor połączył realne zabytki i wydarzenia historyczne z fikcją literacką. Przez co czasami już nie wiem co jest prawdą, a wymysłem autora. Majstersztyk! Już niedługo zabieram się za "Kod Leonarda da Vinci", który podobno wywołał niezły skandal na tle religijnym, ale czy się z tym zgadzam na pewno przekaże Wam w recenzji :D Recenzja tu



A Wy jakie perełki przeczytaliście w tym roku? Spodziewaliście się akurat tych pozycji na tej liście? No i jest bardzo ciekawa, czy komuś uda się zgadnąć jakie pozycje pojawią się w drugiej części. Obstawiajcie! :D



 ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka