#150 Fantastyczne zwierzęta ukradły mi kredki!- "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie" ♥


Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć są pewnie większości kojarzone z malutką książeczką, w której znajdziemy opis wszystkich stworzeń występujących w świecie Harry'ego Pottera. Ewentualnie teraz też można ten tytuł kojarzyć z filmem, ale ale! Właśnie na podstawie zdjęć, kadrów z filmu powstała ta oto kolorowanka, którą możecie teraz znaleźć w księgarniach!



Ta kolorowanka to zbiór zdjęć kadrów i różnych dodatków z filmu. Fani HP i ekranizacji będą nią po prostu oczarowani! Sama choć nie jestem wielką fanką chłopca, który przeżył z przyjemnością spędziłam czas malując i co najlepsze łącząc kropki  by stworzyć coś zupełnie innego i kolorowego!

Tych obrazków jest mnóstwo! Znajdziemy tu portrety postaci, widoki Londynu, walizki, jakieś mieszkania i wiele, wiele innych. Każdy znajdzie coś dla siebie :) Jedyna rzecz, która mi troszkę przeszkadzała to jak obrazki były na dwóch kartkach i elementy były na tym zgięciu, więc nie mogłam kolorować. Niektóre też obrazki, dla prawdziwego mistrza kolorowania mogą stanowić spore wyzwanie, ponieważ są tam czasami takie malutkie szczególiki, że trudno się połapać. Jednym z takich przykładów może być murowany domek, no i weźcie malujcie każdą cegiełkę po cegiełce.. No właśnie to bardzo czasochłonne zajęcie, ale niektóre dało się zrobić w 20 minut.

Dlatego jeżeli szukacie ciekawej kolorowanki i jesteście fanami Harry'ego Pottera to ta kolorowanka będzie strzałem w dziesiątkę. Jednak i ci co nie znają historii tego czarodzieja odnajdą się w tych obrazkach, bo co najlepsze, niektóre fragmenty kadru czy wygląd postaci znajdziemy na samym początku lub końcu, ponieważ są tam zdjęcia. To może być dla kogoś idealny prezent na święta, zdecydowanie!

Moja ocena: 7/10

Za mój egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins Polska! ♥
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka