Podsumowanie lutego! ♥

Cześć kochani! ♥
Dziś mam dla Was podsumowanie miesiąca, które było bardzo owocne. Luty jest najkrótszym miesiącem roku, a ja przeczytałam w nim największą liczbę książek, bo aż 11! No ale to co przeczytałam w dalszej części postu :D


Może zacznę od książek, których nie mam już fizycznie, bo brałam je z biblioteki. Tak moja miejska biblioteka teraz poszalała i kupiła tyle nowych, świetnych książek, że aż trudno czegoś nie wziąć. Także z moimi zdobyczami z nowości było:


 








1. Ender 
Druga część Startera, świetna kontynuacja, lecz na końcu trochę się zawiodłam, bo spodziewałam się czegoś, może bardziej drastycznego. Mimo tego jestem zadowolona z tej duologii i będą ją dobrze wspominać.

2. Ognisty tron
Drugi tom trylogii o rodzie Kane, jestem zakochana w twórczości Pana Ricka i nie mogłam nie sięgnąć to kolejną dawkę świetnej historii, cudownych bohaterów i pożytecznych naukach, tym razem o bogach egipskich. Aktualnie czytam właśnie trzeci i ostatni tom i tam co się dzieje to...!! Już nie mogę doczekać się końcówki! ♥

3. Akademia Dobra i Zła
Z tą powieścią spędzałam walentynki :D Księżniczki, wiedźmy, książę itp. Świetna, lekka powieść i mam w planach na marzec kolejną część i już nie mogę też się doczekać! Recenzja TU


4. Harry Potter i czara ognia
Moja nowa miłość tego miesiąca ♥ Tak jak po pierwszej części byłam średnio przekonana tak im dalej tym bardziej kocham tą historię chłopca który przeżył, a właśnie ta część mnie w tym uświadomiła! Recenzja TU
I to już wszystkie książki z biblioteki, a teraz czas na moje domowe, które udało mi się przeczytać:


5. Wypowiedz jej imię
Była to moja pierwsza książka przeczytana w tym miesiącu i pierwsze powieść z tego gatunku. To co zgotował tu autor zmroziło mi krew w żyłach. Przeżyłam tę historię równie mocno jak sami jej bohaterowie! Recenzja TU

6. Ucieczka w dzicz
Miałam możliwość ją przeczytać i zrecenzować dzięki nawiązaniu współpracy z Wydawnictwem Nowa baśń. Bardzo podobają mi się książki gdzie głównym bohaterem jest kot, a kot z tej książki jest cudowny ♥ Już szukam czasu na kolejną część :D Recenzja TU


7. Szklany miecz
Kontynuacja mojej wielkiej miłości Czerwonej królowej. Znacznie mroczniejsza i nawet lepsza od poprzedniczki! Zakończenie mnie zdruzgotało i nadal nie przyjmuje do wiadomości tego, że muszę czekać rok na kolejny tom ;-; Recenzja TU

8. Makbet
Co to dużo opowiadać- lektura szkolna. Nie jest aż taka zła, ale dobra też nie. Jednak jak mus to mus, przeczytałam, omówiłam ją dokładnie na blogu i teraz aby czekać na omawianie w szkole ^^ Recenzja TU

9. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Moja kolejna miłość tego miesiąca ♥ Miałam możliwość przeczytania jej i zrecenzowania przedpremierowo dzięki Wydawnictwu SQN i co tu dużo mówić pokochałam historię dziewczyny ze skrzydłami. Niezwykła i pouczająca powieść, do tego przepięknie wydana ♥ Recenzja TU

10. Chłopcy
Tu również pozycja pozyskana dzięki Wydawnictwu SQN. Historia o byłych kompana Piotrusia Pana, którzy z biegiem czasu trochę się zmienili i teraz szaleją na motorach, a opiekuję się nimi nie kto inny jak Dzwoneczek, ale w zmienionej oczywiście wersji *.* Recenzja TU

11. Przeklęta laleczka
Powieść o iście meksykańskich klimatach! Pełna intryg, tajemnic, niespodziewanych wypadków i wartkiej akcji. Świetne miejsce akcji, ciekawi bohaterowie, intrygujący zabójca i miłość w tle. Czego chcieć więcej? Recenzja TU

Nie będę podawać najgorszej i najlepszej książki, bo takich nie ma. Wszystkie były świetne i nie potrafiłabym wybrać!

Statystycznie:
Przeczytanych w tym miesiącu: 11
Ilość stron przeczytanych: 4495
Dziennie wychodzi: 155 stron
Mój TBR przedstawia się następująco:

1. Cień węża- którego jestem w trakcie
2. Akademia Dobra i Zła: Świat bez książąt
3. Byliśmy łgarzami
4. Morderstwo wron

Za co powinnam się najpierw zabrać, bo szczerze to sama nie wiem?
  
Teraz czas na ogłoszenia parafialne:
1. Ten miesiąc był pełen postów, bo miałam ferie, więc było pełno recenzji i tydzień walentynkowy. Oby więcej takiej systematyczności!
2. Chciałabym też przeprosić, bo nie wiem co się ostatnio u mnie dzieje na blogu, że te komentarze się usuwają. Nawet nie wiecie jak mnie to denerwuję, bo nie wiem czy podobał Was się post czy nie, albo jak o coś pytam to nie zdążę przeczytać odpowiedzi, a już znika :/
3. W lutym nawiązałam też kilka nowych współprac, a mianowicie z Wydawnictwami: Nowa baśń, Mamania, Wieża czarnoksiężnika. Serdecznie dziękuję za zaufanie i mam nadzieję, że to będzie bardzo przyjemna współpraca!
4. No tak jak obiecałam i Was się pytałam założyłam fanpage tak więc wszelkie social media macie po prawej i wszędzie Was serdecznie zapraszam :D
No i to już wszystko na dziś, niedługo też pojawi się Bookhaul, bo za długi byłby ten post z wszystkimi książkami :D Tak więc dziękuję wszystkim co wytrwali do końca i do następnego postu :*
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka