♥ Bookhaul! ♥

Cześć książkoholicy! ♥
Tak jak obiecałam mam dla Was wreszcie Bookhaul. Nie robiłam go wraz z podsumowaniem miesiąca, bo nowo przybyłych do mnie książek było aż 13, więc mocno by się wydłużył post. No więc nie przedłużam i zapraszam do dalszej części :D




W ogóle dużo książek do mnie nie przybyło, skądże!

 Tak więc po kolei od góry:
1. Morderca bez twarzy- złapałam go w kiosku za 7 zł, a takich okazji się nie przegapia, poza tym ostatnio miałam ochotę na dobry kryminał, więc co innego mogłam zrobić jak zaopatrzyć się w niego :D

2. Poziom śmierci- podobnie jak wyżej tylko, że nastawiałam się na kupno tylko tej, a wyszłam z trzema :3 i też była chyba za 7 zł

3. Najdłuższa podróż- tak samo jak powyższe wyłapane w kiosku ^^

4. Mężczyźni bez kobiet- wygrana w konkursie walentynkowym u Naszksiążkowir, którym serdecznie dziękuję ♥

5. Życie i śmierć- wygrana w konkursie u dziewczyn :D

6. Pragnienie- upolowane w koszach z książkami w Carrfurze :D

7. Cynamonowe dziewczyny- wygrana w konkursie i z autografem autorki!!! ♥♥♥

8. Ucieczka w dzicz- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Nowa baśń ♥

9. Szklany miecz- oczywista oczywistość, że musiałam ją mieć, zamówiona i dostarczona przedpremierowo ♥ My love! ♥

10. Makbet- jeżeli chodzi o lektury to ja wolę mieć swoje egzemplarze, taki mój fetysz :D

11. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender- egzemplarz  recenzencki od Wydawnictwa SQN ♥

12. Chłopcy- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa  SQN ♥

13. Przeklęta laleczka- egzemplarz od Wydawnictwa Jaguar z rozdania dla blogerów.

Teraz muszę przystopować z nowymi książkami i zacząć czytać te co mam :D A jakie wy książki upolowaliście w lutym?Piszcie w komentarzach, a z mojej strony to już wszystko na dziś i do zobaczenia prawdopodobnie w niedzielę. 

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka