#73 PRZEDPREMIEROWO: "Twoja niezwykła podróż: 100 najpiękniejszych miejsc na świecie" ♥

Cześć wszystkim!
Dziś mam dla Was nietypową recenzję, o ile mogę to tak nazwać, bo dziś opowiadać będę o kolorowance :D Tak właśnie dlatego tak inaczej niż zawsze ^^


Autor: Lonely Planet
Wydawnictwo: SQN
Data premiery: 30.03.2016r.
Ilość stron: 128
Moja ocena: 8/10

Opis:
Dzięki tej kolorowance poznasz 100 najwspanialszych miejsc na Ziemi wybranych przez ekspertów Lonely Planet – znanych z najlepszych przewodników na świecie.

Od Wielkiego Kanionu po Alhambrę, od Wielkiej Rafy Koralowej po Akropolis, przez Wielki Mur Chiński, Tadź Mahal, Sagradę Familię, Wyspy Galapagos, Dolinę Królów, Park Narodowy Yosemite i jeszcze więcej… Wszystkim tym zapierającym dech w piersiach miejscom warto poświęcić kilka chwil. Daj się ponieść wyobraźni i pokoloruj je tak, jak tylko zapragniesz.

Twoja niezwykła podróż to gwarantowany trening kreatywności i skupienia, a także okazja do uwolnienia wewnętrznego zamiłowania do wędrówek, które drzemie w każdym z nas.  100 fantastycznych miejsc czeka… pokoloruj je!



Tak jak opis wskazuje mamy tu 100 najróżniejszych kolorowanek z całego świata. Każdy miłośnik świata znajdzie w niej coś dla siebie. Wybrane obiekty są świetne i w większości charakterystyczne dla danego państwa czy regionu, jak Paryż kojarzy się z wieżą Effie. Może format nie jest tak duży jak w Inwazji bazgrołów, ale wystarczająco wielki  by miło spędzić czas z nią usiłując jak najlepiej dopracować szczegóły swojego dzieła :D

Powiem szczerze, że jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do kolorowanek tych antystresowych. wydawało mi się to bezsensowne, bo przecież jak kolorowanka z milionami szczegółów może Nas uspokoić, chyba jeszcze bardziej wnerwić :D Strasznie się myliłam! Jedną kolorowankę malowałam na pełnym luzie tak po prostu z nudów, a drugą będąc pod wpływem bardzo złych emocji i dopracowując wszystko opanowałam się, wyciszyłam i w miarę ogarnęłam, choć to nie naprawiło mojego problemu (ucz się wiersza na pamięć godzinę, pamiętaj go 10 minut, a później wszystko zaczyna ci się mylić aż całkiem zapominasz tekst) Nie spodziewałam się, że tak mała rzecz jak kolorowanki mogą tak skutecznie działać i teraz wiem, że na tej jednej to się nie skończy :D Co jeszcze mogłabym Wam o niej powiedzieć... może, że każda praca jest bardzo szczegółowa i trzeba jej poświęcić troszkę czasu by było widać porządne efekty. Ja jestem niesamowicie szczęśliwa, że mam ją już w swoich łapkach i Was ją serdecznie polecam, bo do premiery macie jeszcze trochę czasu, ale powtarzam się, że warto bo i obrazki i zabawa jest przy tym świetna. Na koniec pokażę Wam moje trochę żenujące prace gdyż Picasso ze mnie żaden :D


 














A za mój egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu SQN ♥




ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka