♥ Tea Book Tag! ♥

Cześć kochani! ♥
Dziś mam dla Was tag, do którego nominowała mnie Wioleta z bloga Zapoczytalna za co serdecznie dziękuję! ♥ A Was zapraszam na Tea Book Tag :D


Czarna herbata czyli mój ulubiony klasyk


Klasyki, które tak rzadko czytam i teraz mam pustkę w głowie.. Może "Zemsta" i "Kamienie na szaniec". To moje lektury gimnazjalne, które były jednymi z nielicznych przeczytanych w gimnazjum :D






Zielona herbata, czyli książka tak nudna, że przy jej czytaniu zasnęłam

Jedyną książką przy której zasnęłam to był podręcznik od historii, ale chyba to się nie liczy? No ale gdybym już musiała coś wybrać to "Miasto z lodu" była tak nudna, ze przysypiałam przy niej. I "Krzyżacy", przy których też przespałam jedne rozdział podczas słuchania audiobooka :D





Czerwona herbata pu-erh, czyli książka, w której bohaterowie ciągle się przemieszczają


Dużo podróżowania było zdecydowanie w "Szklanym mieczu"*recenzja*, gdzie bohaterowie "rekrutowali" Nowych, czyli świeżą krew :D







Biała herbata, czyli książka niezasłużenie popularna




Przede wszystkim "Hobbit"! *recenzja*Przepraszam z góry za moje osądy, no ale cóż nie wiem czemu jest taki szał na tą książkę jak i na "Dumę i uprzedzenie"*recenzja*, które dla mnie były książkami po prostu okey, bez ochów i achów :/









Herbata yerba mate, czyli książka, przy której trzeba przebrnąć przez pierwsze rozdziały, aby akcja się rozwinęła


Moja ostatnia lektura "Armada"*recenzja*. Początek jest o tyle ciężki, że jest pełno porównań do gier i filmów, których nie oglądałam i nic mi to nie podpowiadało. Jednak gdy cała akcja się rozwija to książka jest niesamowita ♥






Herbata ziołowa, czyli książka, którą czytano mi na dobranoc, gdy byłam mała

 

Miałam kilka takich książek jak: Murzynek Bambo, O wilku i siedmiu koźlętach, Czerwony Kapturek ♥ Później z moją mamą czytałyśmy serię Martynka :D









Herbata owocowa, czyli moja ulubiona lekka książka



"Akademia Dobra i Zła"*recenzja* to trylogia lekka i baśniowa. Pełna magii, zamków i świetnych postaci. Trzeci tom przede mną i już nie mogę się go doczekać :D








Iced tea, czyli książka która zmroziła ci krew w żyłach



Czy moja odpowiedź kogoś zdziwi, kto czyta mnie trochę dłużej? Rzadko czytam horrory, a ten wiedziałam, że muszę przeczytać jednego dnia by spokojnie spać, a mówię tu o "Wypowiedz jej imię" *recenzja*♥






Rozlana herbata, czyli kogo taguję





Wszystkich którzy nie robili tego tagu niech czują się nominowani :D







ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka