♥ Wrap Up/ Bookhaul/ TBR/ NewsyMarca ♥

Hejoo Wszystkim!

No dziś Prima aprilis, ale ja nie chce Was nabierać, tylko przedstawić czytelnicze podsumowanie miesiąca, które było bardzo owocne, mimo natłoku nauki, więc tylko się cieszyć! A co przeczytałam w marcu?



Zacznę od książek wypożyczonych z bibliotek, bo tych jest trochę :)






1.) Cień węża- ostatni tom trylogii kronik rodu Kane. Skończyłam go na początku marca i jestem, jak zresztą pewnie wiecie, zakochana w twórczości Pana Ricka i już chciałabym przeczytać Olimpijskich herosów ♥ - 440 stron *RECENZJA TU*
2.) Akademia Dobra i Zła: Świat bez książąt- drugi tom trylogii Akademia Dobra i Zła świetna kontynuacja i już chce więcej! ♥ - 440 stron
3.) Byliśmy łgarzami- bardzo ciekawa historia, która ma tyle samo zwolenników, jak i wrogów, ja należę do pierwszej grupy, bo pokazuje prawdziwość i chciwość ludzi-240 stron *RECENZJA TU*
4.) Morderstwo wron- drugi tom trylogii INNI ciekawa kontynuacja, choć coś mi w niej zabrakło, ale mam nadzieję, że ostatni to mi to wynagrodzi w 100%- 432 strony *RECENZJA TU*
5.) Piąta fala- przeczytałam ją ze względu na premierę filmu na jej podstawie i jeżeli film będzie tak dobry jak książka to zbije fortunę!♥ - 512 stron *RECENZJA TU*
6.) Zazdrośnice- książka od mojego ulubionego autora, ciekawa, mądra z przesłaniem, taka na jedno popołudnie :D- 137 stron *RECENZJA TU*

Na tym kończą się książki z biblioteki, a teraz przejdźmy do książek moich i pożyczonych od koleżanki :D



7.) Mężczyźni bez kobiet- wygrana z konkursu walentynkowego i szczerze była taka sobie. Czułam, że autor miał pomysł na tą książkę i jest pouczająca, jednak to chyba nie moje klimaty- 320 stron
8.) Nieskończoność- pierwszy tom serii Kronik Nicka, które były genialne! Czyta się je błyskawicznie, wartka akcja, niesamowity sarkazm i pełno tajemnic. Jak dla mnie zestaw idealny ♥- 464 strony *RECENZJA TU*
9.) Niezwyciężony- drugi tom Kronik Nicka to świetna kontynuacja którą wczoraj skończyłam i nie wiem jak, ale poszła mi błyskawicznie i nie zdążyłam sie dobrze wkręcić, a tu już koniec! ♥ -432 strony
10.) Tak słodko- moja wielka miłość w historiach miłosnych obok Hopeless i Eleonory i Parka ♥ Tak jak mówi tytuł taka słodka, że trudno się nie zakochać ♥- 400 stron *RECENZJA TU*
11.) Armada- nie sądziłam, że przeczytam tą książkę, a jednak i to była jedna z moich lepszych decyzji, bo nie wyobrażam sobie co straciłabym, gdybym jej nie przeczytała! ♥- 440 stron *RECENZJA TU*

I na końcu, przeczytałam też ebooka, co jak na mnie jest prawie niemożliwe, a to wszystko za sprawą challange, do którego nominowała mnie Daria no i moją 12 i ostatnią książką była:


12.) Czerwień rubinu- cudowna książka o podróżowaniu w czasie, która mnie pochłonęła i już czekam z niecierpliwością, aż ktoś odda kolejną część do biblioteki, bo już chce znać dalsze przygody Gewn i Gideona ♥- 344 strony *RECENZJA TU*



Podsumowując:
Przeczytane w tym miesiącu: 12
Ilość wszystkich stron: 4601
Średnio dziennie: 148 stron

A co nowego przybyło do mnie w marcu? 


 
1.) Armada- egzemplarz recenzencki od księgarni internetowej PanTomasz.pl
2.) Tak słodko- egzemplarz od Wydawnictwa Jaguar z rozdania blogerów
3.) Finale- zakup własny
4.) Coraz mniej olśnień- wymiana za punkty na granice.pl
5.) Szklany tron- promocja z empika :3
6.) Nie daj się gnębić- wygrana w konkursie na granice.pl
7.) Twoja niezwykła podróż: 100 najpiękniejszych miejsc na świecie- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa SQN
8.) Mały przyjaciel- wygrana w konkursie u Olgi z Wielkiego Buka ♥

A co mam zamiar czytać w kwietniu?

Takim moim postanowienie na kwiecień jest skończenie lub kontynuowanie kolejnych części serii lub trylogii, bo rozpoczęłam ich wiele i skończyła najczęściej po pierwszym tomie.. Tak więc na pewno zakończę trylogię INNI, czyli ostatni tom Srebrzyste wizje. Dalej już czekam na paczkę z drugim tomem trylogii Arkadia, czyli Arkadia płonie. No i chciałabym dalej pociągnąć historię Kronik podziemia(Gregor i Przepowiednia Zagłady i Klątwa Stałocieplnych), bo skończyłam na pierwszym tomie, a niedługo wychodzi czwarty tom, więc jestem w plecy. No więc to priorytety tego miesiąca, a co dalej to się okaże :D

A co w tym miesiącu działo się na blogu? 

1. Teraz tak sprawdzam i aż nie mogę uwierzyć, że w marcu udało mi się nawiązać aż 5 nowych współprac! A mianowicie z: 
a) Wydawnictwami: Kobiece, HarperCollins i MG
b) księgarniami internetowymi: dadada.pl i PanTomasz.pl
Serdecznie dziękuję za te współprace i zaufanie! ♥
2. Na blogu dalej możecie dzięki uprzejmości księgarni PanTomasz.pl skorzystać z 10% zniżki na Armadę także zachęcam! Bo wartą ją przeczytać! ♥
3. Ten miesiąc też będzie miał dużo postów około książkowych, tagów i moje wrażenie po 1 sezonie Shadowhunters :D

No i to już chyba wszystko na dziś z mojej strony :D A wam jak minął ten miesiąc? Ile książek przeczytaliście, a ile do Was przybyło? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam :D No i jeżeli chcielibyście recenzję książki, którą przeczytałam, a nie zrecenzowałam dajcie znać, a ja zobaczę co da się zrobić ;)

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka