Book Tmi Tag

Cześć wszystkim!
Dziś tak na początek tygodnia by znowu nie zanudzać Was recenzjami zapraszam Was na Tag, który podpatrzyłam ostatnio na kilku blogach i pomyślałam, że fajnie byłoby go zrobić także zapraszam! 

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?

Nie wiem :D Od samego początku ciężkie pytania ;-; Izzy zawsze była przygotowana na wszystko i do tego musiała pięknie wyglądać. Oczywiście biegała, skakała i walczyła w szpilkach, też bym tak chciała! ^^ 

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Czy ja mam tu wymieniać w nieskończoność? Tu mogę lecieć po klasykach  jak Jace, Patch, Holder. Ale mogę powiedzieć o moich nowych miłościach jak Gideon, Janek (z Ezotero) Boyce ♥♥

3. Czy kochałeś kiedyś postać, a potem ją znienawidziłeś?

Tu w miarę mam łatwą sprawę, bo Maven z Czerwonej królowej, choć od początku średnio mi się podobał, ale koniec końców do końca go znienawidziłam :D

 
4. Największa książka na twojej półce?
Tu mam dwie, bo Mały przyjaciel no i Życie i śmierć :D

5. Najcięższa książka na twojej półce?
Nie wiem albo Życie i śmierć albo Gen atlantydzki 

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Na razie nie, ale po remoncie pokoju mam zamiar się w jakieś zaopatrzyć :D

7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Nie ale to również mam zamiar zmienić :D

8. Książkowa para, której kibicujesz?
Doktor Kate i Dawid z Genu atlantydzkiego

9. Ulubiona seria książek? 

Ach, mam ich tyle, że nie jestem w stanie wymienić. Jeżeli chcecie to może zrobię post o ulubionych moich książkach :D
10. Ulubiony soundtrack z książki?
Z Czerwonej królowej ♥



11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
Tak słodko ♥♥♥

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Armada ♥ To jedna z wielu, ale ostatnio ona zapadła mi tak w pamięć ♥

13. Od kiedy czytasz?
Czytałam w dzieciństwie, później przestałam, a nałogowy powrót nastąpił w 2 gimnazjum i jest aż do dziś :D

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Nie sprawdzałam, ale z moim charakterem chyba Griffindor, musiałabym zrobić test ^^
 
15. Czego szukasz w książce?
Szukam ciekawej fabuły, interesujących bohaterów i wartkiej akcji, no i słodkiego romansu ♥

16. Ulubiony cytat?
Za dużo ich jest! Ale może kiedyś zrobię post z moimi ulubionymi cytatami z książek :D Może w majówkę, taki luźny post, chcecie? :3

17. Ulubiona okładka?
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender ♥ najcudowniejsza okładka na świecie ♥♥♥

18.  Akcja vs romans?
"vs" Nie potrafię wybrać, bo lubię i to i to! ;-;

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Zostaję tam gdzie jestem :D

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Zależy, bo jak jest dobra książka i mam wolniejszy dzień to może jedno popołudnie, a czasami potrafię tydzień czytać jedną gdy mam kaca :/

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Ostatni kac trwał 2 tygodnie :/

22. Najmniej lubiana książka?
Wiem, że bardzo mi się dostanie, już to czuję, ale Mały Książę :/

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Charakter i zachowanie przede wszystkim!

24. Co cię odrzuca w postaci?
Użalanie się, niezdecydowanie, popełnianie tych samych błędów i brak rozsądnego myślenia

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Bo brakowało mi dzielenia się emocjami z innymi ludźmi. Moi znajomi nie czytają, więc z kim dzielić się przeżyciami, odczuciami jak nie z Wami w blogosferze? :D

26.  Straszna książka?
Dla mnie była Wypowiedz jej imię :D

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Chyba przy Wiernej, albo Gwiazd naszych wina, ale nie wiem którą czytałam później

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Trylogia czasu: Zieleń szmaragdu ♥♥♥

29. Ulubiony tytuł?
Szeptem ♥

30. Ostatnio przeczytana książka?
Lord Jim ciekawy klasyk, polecam :D
31. Co teraz czytasz?
Jestem pod koniec Genu atlantydzkiego :3
32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
Dary Anioła: Miasto Kości ♥
33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Z Gwen i chciałabym się jej zapytać, jak tam jej się układa po wydarzeniach z książki ♥
34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
Z Kerstin Gier i namówić ją by napisała kontynuację z Gideonem i Gwen ♥
35. Ulubione jedzenie do czytania?
wafelki i do picia herbatka :3
36. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?
Świat z Trylogii Czasu i móc podróżować w czasie ♥
37. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Tydzień temu :D
38. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
Klumpy, szlama
39. Czy tworzysz własne teksty?
Nie, chyba że recenzje :D
40. Ulubiony magiczny przedmiot?
Miotła <3
41. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Szukający.
42. Nazwij piosenkę, którą łączysz z książką.
Joker ze Zmierzchu ^^
43. Ulubiony podryw na książkę?
Nie podrywam na książki :D
44. Ile masz książek?
Ostatnio jak sprawdzałam to było 70 książek :D

45. Kogo tagujesz?

Ach kogo by tu nominować... Może:

Mam nadzieję, że dziewczyny zrobicie ten TAG, a ja się z Wami żegnam i do następnego postu :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka