#5 LBA

Cześć wszystkim! ♥
Dziś na ten ponury dzionek mam dla Was LBA, do którego nominowała mnie Marta z Biblioteka Marzeń za co przeogromnie dziękuję i od razu przechodzę do odpowiadania na pytania




1. Ulubiony serial?
Szczerze to ja seriali zbytnio nie oglądam, bo zwyczajnie nie mam na to czasu. Jednak ostatnio bardzo wciągnęłam się w Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Tak, tak cofkam się w rozwoju, ale no ten serial jest taki inny i nie wiem dlaczego, ale ciekawi mnie jego fabuła i te miłosne rozterki głównych bohaterów. A jeszcze teraz wreszcie są nowe odcinki, więc ja tylko się cieszę <3
 
2. Czy lubisz koty?
Kotełki kocham <3 No i obiecuje sobie, że kiedyś przygarnę sobie takiego jednego słodziaka :3



3. Wolisz arbuzy czy melony?
Tu jest łatwa odpowiedź, że arbuz, bo melona nie jadłam jeszcze :D
 
4. Czy uważasz, że Taylor Swift pisze tylko piosenki o swoich byłych?
Wydaje mi się, że tak. Jej teksty są takie prawdziwe, że wątpię, że osoba która tego nie przeżyła, byłaby w stanie tak dobrze odzwierciedlić te uczucia w tekście piosenki :)

5. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Miałam ich kilka jednak takie dwie najbardziej przez mnie męczone to "101 dalmatyńczyków" tylko w tej wersji z ludźmi, a nie animowanej. No i "Mustang z dzikiej doliny" ♥♥♥ Dalmatyńczyki miałam jeszcze na kasecie to tak ją zniszczyłam, że teraz nie można normalnie tego oglądać, bo ciągle śmigają czarne pasy :D A Mustang ma tyle rys na płycie, że nadaje się tylko do wyrzucenia ^^

6. Jak czujesz się po odpowiedzeniu na to pięć dziwnych pytań?
Przejdźmy może do czegoś normalniejszego :)
Bardzo ciekawe pytania i na pewno inne niż są zazwyczaj zadawane :3 

7. Skąd pomysł na blogowanie?
Bloguję już od dość dawna, jednak poprzednie blogi były z inspirującymi cytatami, jakieś zdjęcia, obrazki itp. Jednak pomysł do bloga książkowego narodził się w grudniu 2014 roku, gdy zafascynowała mnie blogosfera i booktub i że nie miałam raczej z kim rozmawiać o książkach to tak sobie pomyślałam, że w sumie idzie nowy rok, nowe postanowienia i wyzwania to czemu nie spróbować znowu blogować tylko o książkach? No i tak oto tu jestem z Wami już tyle czasu i szybko nie zamierzam odejść :D

8. Książka, od której zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
Przełomową, bo pierwszą z własnej woli przeczytaną książką, były Igrzyska Śmierci, no które przeczytałam w tydzień całą trylogię, gdzie dla mnie był to wyczyn, bo nie czytałam prawie 2 lata. A książki od których tak na dłużej uzależniłam się od czytania to Dary Anioła i to one zapoczątkowały mój książkoholizm i zapoczątkowały kupowanie książek :D

9. Gdybyś mogła wybrać trzy super moce, to jakie by to były?
1. Kontrolowane czytanie w myślach
2. Teleportacja
3. Spełnianie życzeń

10. Co twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na promocję bloga?
 Na pewno udzielanie się na różnych grupach książkowych, udzielanie się na innych blogach, nominowanie do tagów, udostępnianie swoich postów na różnych stronach internetowych. Wydaje mi się, że to dobre i niezobowiązujące sposoby na promocję, bo można i robić konkursy, wyzwania, jakieś dyskusje, ale to już zajmuję więcej czasu i więcej wysiłku :D

11. Gdybyś mogła zadać sobie jedno pytanie, to jak ono by brzmiało?
Czemu ja zawsze lubię popełniać te same błędy?(!)- Ta to dręczy mnie od 3 lat, że ciągle popełniam te same błędy :/

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka