Mini maratonowy BOOK TAG

 Cześć kochani! ♥

Dziś przychodzę do Was z Tagiem, który zrobiłyśmy z blogerkami do grupie mini maraton czytelniczy i wraz z innymi blogerkami powstał ten tag :D Także nie przedłużam i przechodzę do pytań, bo jest ich trochę :D

 


Ola G., czyli książka, podczas czytania której nie zauważyłeś, że dotarłeś do końca (bo była taka dobra)

 
Tu mogę od razu wspomnieć o niedawno przeczytanych Nieskończoność i Niezwyciężony. te książki tak szybko mi się czytało, że nie zauważyłam jak szybko mi przeleciały :D




Medyk, czyli ulubiona krwawa książka
 
 Nie czytam wiele takich książek, chociaż teraz jak czytam Cynamonowe dziewczyny to jest to dość krwawy kryminał.


Just yśka, czyli ulubiony młodzieżowy wątek miłosny
 
 Czy ktoś tu się zdziwi jak podam Patcha i Norę z sagi Szeptem lub Jace i Clary z Darów Anioła?


Suomi, czyli bohaterka mająca wiele kreatywnych pomysłów
 
Bobby z Wypowiedz jej imię. Mimo horroru który właśnie się rozgrywa ona myśli racjonalnie i mam pomysły jak mogą się uratować.


JustinaJ, czyli książka, która wciągnęła się od pierwszych stron (i nie mogłeś się od niej oderwać)
 
Tak słodko, wspaniała książka, którą warto przeczytać, bo jest niesamowita! ♥


bookworm, czyli ulubiona polska książka

Druga szansa Katarzyny Bereniki Miszczuk. Świetna, mroczna książka, dzięki której przekonuje się do polskiej literatury :D ♥



Jellyfish, czyli książka, w której akcja toczy się spokojnie, ale ma też jedno lub kilka mocnych wydarzeń, które tobą wstrząsnęły

Morze spokoju. Akcja książki jest ogólnie spokojna, jednak było kilka momentów, no które mogły wstrząsnąć czytelnikiem :D



Ola K., czyli bohaterka z uzależnieniem

 
Meg z trylogii INNI była uzależniona od cięcia się, dlatego że była wieszczką krwi, więc aby wygłosić przepowiednie musiała naciąć skórę. A tu uzależnia bez reszty :/


Patrycja 'Pyciaaa', czyli powieść, którą przeczytałeś w jeden dzień

Było kilka takich książek ale taką pierwszą były Dary Anioła Miasto kości, która pochłonęła mnie bez reszty ♥♥♥


Aoi Akuma, czyli modna książka, na którą musiałeś trochę poczekać, zanim ją przeczytałeś
 
Percy Jackson, bo nie chciałam czytać czegoś co wszyscy nagle czytają, ale jak już ten szał opadł choć troszkę to przeczytałam i zakochałam się ♥



WiktoriaCzytaRazemZWami, czyli bohater, który ma swoją bratnią duszę
 
 Jace i Alec z Darów Aniołą, bo przecież to parabatei ♥


Ann Wars, czyli książka, w której zachwycił cię świat/miejsce, gdzie dzieje się akcja
 
Czerwień rubinu! Ten świat jest niesamowity i ta możliwość podróżowanie w czasie ♥ Ja też tak chce!



KittyAilla, czyli książka, w której nie występuje wątek miłosny
 
 W pierwszej części Harry'ego Pottera nie ma wątku miłosnego, więc on mi chyba tu jako jedyny pasuje :D


Paulina Balcerzak, czyli książka, w której występuje więcej niż dwóch głównych bohaterów
 
To akurat jest łatwe, o dziwo, bo w Endgame nie ma określonego głównego bohatera, bo tam jest 12 i nie wiadomo kto wygra i można kibicować wielu osobom :D 


Maria Włodarska, czyli ciekawa książka z gatunku, za którym nie przepadasz
 
 Rzadko czytałam książki typowe dla gatunki SI-FI, ale dzięki Armadzie i Piątej fali mam zamiar to zmienić :D


Oxuria, czyli książka z najładniejszą okładką
 
 Osobliwe i cudowne Avy Lavender! Czy ja muszę tłumaczyć czemu? Nie dość, ze kocham motywy piór to jeszcze tu jest takie piękne no i to wszystko tak cudownie ze sobą współgra ♥ Ale chciałabym też tu wspomnieć o tym nowym wydaniu Percy Jacksona, która dla mnie jest fenomenalne ♥ i ja wiem, że kiedyś je będę mieć :D


 

Doomisia, czyli książka w wiosennym klimacie
 

No to tu mam problem.. W sumie na wiosną dobra jest książka lekka i przyjemna, więc może Akademia Dobra i Zła? Świetna baśniowa powieść pełna intryg i magii :D

 


Meredith, czyli książka z idealnym miejscem akcji
Obóz półkrwi! Tak to idealne miejsce akcji na przygody i wiele emocji :D Poza tym tam jest Percy i Annabeth ♥ Poza tym NY co więcej chcieć? :D


 I to już wszystkie odpowiedzi, przyznacie że jest ich sporo :D A do tagu zapraszam wszystkich, więc czujcie się nominowani :3 Ja się już z Wami żegnam :*

 ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka