#2 Q&A

Cześć wszystkim! ♥
Tak na początku od razu dziękuję za 18ooo wyświetleń!! ♥♥♥ Jesteście wspaniali ♥ No a przechodząc do dzisiejszego postu mam dla Was Q&A gdzie mogliście mi zadawać pytania na facebooku i na blogu i na instagramie tak więc tyle się ich nazbierało, że wypadałoby wreszcie na nie odpowiedzieć :D


Ile stron miała najgrubsza przeczytana przez Ciebie książka?

Według LC najgrubsza książka przeze mnie przeczytana ma 786 stron, choc podejrzewam, że wynik niedługo ulegnie zmianie, bo chce przeczytać Pani Noc, która ma 803 strony i Zakon Feniksa, który ma 959 stron :D


Co ile dni sprzątasz w pokoju? 

Chyba nie ma u mnie dnia bym czegoś nie sprzątała, bo zawsze mam nieogarnięte biurko chciaż cały czas je ogarniam :D Więc no jak widać codziennie choć nieefektownie :D


Prowadzisz pamiętnik?


Prowadziłam kilka razy, jednak to mi nie wychodziło, jakoś ciężko mi było być systematyczną tak więc dlatego na blogu prowadzę na blogu Luzka, gdzie jak mam potrzebę wypowiadam się na jakiś temat, choć muszą tą serię uaktywnić :D


Twoja ulubiona piosenka, której mogłabyś słuchać w kółko?


O kurczę... Nie wiem u mnie jest tak, że mi piosenki podobają mi się miesiąc, później ich nie cierpię, a potem znowu kocham :D Dopóki nowych nie odkryję innych ^^ No ale gdybym już musiała coś wybrać to proszę:




Za kogo przebrałabyś się na Halloween?


Nie wiem co roku przebierałam się inaczej, raz za kościotrupa, raz na pękniętą laleczkę porcelanową. No więc różnie to u mnie bywa :D No najbardziej chyba gdybym mogła się przygotować profesjonalnie to chciałabym się przebrać za arystokratkę! Z pięknymi sukniami, butami, perukami (chociaż może nie takie wielkie) no ale oni tak ładnie wyglądają ♥


Jak wyglądałaby twoja maska na bal maskowy?


Prostota i tajemniczość! Coś w tym stylu:




Grasz na jakimś instrumencie?


Gram jedynie na nerwach! :D Ale niestety nie. Jakoś nie jestem stworzona do nut, uczyłam się i próbowałam to ogarnąć, ale mi to nie idzie :/ Chociaż pogrywałam troszkę na gitarze basowej, które bardzo mi się podobało, jednak chwyty były banalne :D


Od razu po przeczytaniu książki wiesz, co umieścić w recenzji? 


Mi napisanie recenzji zajmuje 2 dni, bo jednego zaraz po skończeniu pisze moje główne myśli, a następnego dnia rozpisuję i poprawiam błędy i dodaje, więc w 90% wiem. Choć czasami nie powiem sprawdzam recenzję innych by się zainspirować :D


Ile razy czytasz swoją recenzję po napisaniu jej?


Wiele razy! Z 6-8 razy :D Ja niestety jestem osobą, która lubi robić milion błędów, więc no więc tak :D


Optymistka, pesymistka czy realistka?


Zdecydowanie optymistka. Niezależnie od sytuacji zawsze staram się szukać pozytywów. I zawsze sobie mówię sportową motywację, "dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe" ♥


Czy uważasz, ze niektóre autorki/ autorzy książek młodzieżowych piszą książki w taki sposób, jakby uważał czytelnika za idiotę?


Może nie, ale czasami przesadzają z tokiem myślenia głównych bohaterów. Czasami potrafią być tak infantylni, że szkoda gadać ;-;


Czytujesz w innym języku?


Nie! Jestem tak słaba z języków obcych, że to jest straszne! A ja będę mieć rozszerzony angielski w przyszłym roku, to ciekawe jak go zdam, jak ja teraz sobie ledwo radzę :D


Kupujesz używane książki? 


Czasami, choć w mnie w mieście nie ma zbytnio możliwości, ale są internetowe antykwariaty i aukcje :3


Co sądzisz o tłumaczeniach tytułów? Chodzi mi o to, kiedy nie są tłumaczone dokładnie.


Szczerze to zależy kiedy, bo jeśli mimo wszystko tytuł będzie zgadzał się co do treści fabuły i będzie oryginalny to ja nie mam nic przeciwko temu, jeśli jednak tak nie jest to jest to dla mnie beznadziejne :/ 


To twój pierwszy blog? Jeśli nie, to jakie były inne (tematyka)?


Gdyby to był mój pierwszy :D Nie to już mój chyba czwarty, jak nie piąty blog. I jeden to był z cytatami o różnymi obrazkami, takie coć a'la besty czy demotywatory. A reszta książkowa, jednak pinger średnio mi pasował do recenzji dlatego spróbowałam tutaj i tu zostanę :D


Trzy życzenia do dżina (pamiętaj, dżiny są chytre)


Nie każde dżiny są aż takie chytre jak np. Dżin z Alladyna był cudowny i nie zaprzestał pomagać mimo trzech życzeń! 

Ale to i tak nie zmienia faktu, że to ciężkie pytanie:/ Ale no mam takie bardzo hojne życzenia:
1. Żeby już nigdy więcej nie było żadnej wojny.
2. By już żaden człowiek nie umarł z powodu choroby. 
3. By każdy na ziemi był szczęśliwy.


Twój wymarzony zawód?


Może to nie jest zawód, ale najbardziej chciałabym zawodowo grać w siatkówkę ♥ A jeżeli to by się nie udało to może bibliotekarka lub sprzedawca w księgarni :3

Ile książek mieści Twoja biblioteczka?

Znowu posłóżę się Lubimy Czytać, według niego mam 66 książek. Jednak tu dodaję tylko te co się czyta z przyjemności, nie liczę lektur i książek naukowych :D

Jak się uczysz? 

To zależy od przedmiotu, bo czasami wystarczy przeczytać aż temat i go już umiem. Czasami jednak muszę sobie zrobić z tych tematów notatki i tak czasami notatek wychodzi mi 9 stron ;-; Innym jeszcze razem potrzebne mi są pomoce naukowe w piórniku by zdać :D Ale to rzadko się zdarza i to ostateczność!

 Czy mierzyłaś kiedyś tempo swojego czytania? 

Tak kiedyś z siostrą liczyłyśmy, bo chciała się dowiedzieć ile czasu zajmie mi przeczytanie tam iluś stron, bo miałyśmy obejrzeć film :D

 Jeśli tak, to jaki masz wynik? 

Nie dam sobie głowy za to uciąć ale to chyba było 32 sekundy na stronę :D

 Ile najwięcej stron udało Ci się przeczytać w jeden dzień? 

To akurat bardzo łatwe pytanie, bo w jeden dzień udało mi się przeczytać 512 stron, gdyż tyle miały Dary Anioła Miasto Kości :D

Mam nadzieję, że dzięki tym pytaniom choć trochę mogliście mnie lepiej poznać :3 Wiem, ze kiedyś będę chciała zrobić jeszcze więcej tego typu postów, więc będę liczyć na Waszą kreatywność :D A ja się z Wami żegnam i do następnego postu :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka