COŚ SPECJALNEGO! ♥

Cześć książkomaniacy!
Dziś nie będzie żadnego tagu, recenzji itp. postów, bo dziś chciałabym Wam pokazać taki mój mini vlog z wycieczki do Płocka :D Nie wiem czy spodobają się Wam tego rodzaju wpisy i filmiki o dziwo, więc wszelkie zdania poparcia lub shejotowania w komentarzach będą dla mnie niezmiernie cenne ♥ 

A teraz przechodząc do rzeczy, wycieczkę miałam 6 kwietnia, byliśmy jak wspominałam w Płocku :D Głównymi atrakcjami były: 
1. obejrzenie przedstawienia w teatrze dramatycznym najnowszego spektaklu "Poskromienie złośnicy", przy którym śmiałam się do łez. To było genialne i zrobione nowocześnie, by każdy mógł zrozumieć jej sens. Dlatego jeżeli macie możliwość obejrzenia go jeszcze to nie wahajcie się, bo warto! ♥
2. Drugim punktem wycieczki, było zwiedzanie wystawy poświęconej wyglądowi domu mieszczańskiego w okresie secesyjnym. Było co oglądać, a co, to dowiecie się w filmiku.
3. Oczywiście odwiedziny w centrum handlowym ♥ Tego niestety nie mam nagranego, bo rozładował mi się telefon, przez muzeum :/ No ale wiadomo co książkoholik musiał kupić :3

TAKŻE DALEJ WAS NIE ZANUDZAM I ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA! :D ♥





I jeszcze, po raz pierwszy chyba tak bardzo proszę o pozostawienie komentarza z Waszym zdaniem, czy takiego rodzaju posty Wam się podobają czy nie i czy chcielibyście żebym coś takiego jeszcze kiedyś robiła :3 I ja już się z Wami żegnam :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka