Podsumowanie października/ Book Haul! ♥


Jak ten czas szybko leci, ledwo zaczęła się szkoła. Ja załamywałam się tym, co my robimy na zawodowych przedmiotach, a tu już listopad! (chociaż moje przerażenie zawodowymi nie minęło XD). No to wypadałoby rozliczyć się z panem Październikiem i przekonać się czy był udanym miesiącem, czy nie.

Książki przeczytane w październiku:

  1.  "Strażniczka książek"- 392 strony, 7/10, Recenzja tu
  2.  "Załącznik"- 416 stron, 7/10, Recenzja tu
  3.  "Silver. Druga księga snów"- 408 stron, 9/10, Recenzja tu
  4. "Kolacja z wampirem"- 560 stron, 8/10, Recenzja tu
  5.  "Never never"- 300 stron, 10/10, Recenzja tu
  6.  "Nie poddawaj się"- 512 stron, 7/10, Recenzja tu
  7.  "Za żadne skarby"- 440 stron, 7/10, Recenzja tu
  8.  "Pandemonium"- 376 stron, 6/10
  9.  "Jak internet ratował Kubę"- 273 strony, 8/10 (recenzja wkrótce)
  10.  "Szukając Kopciuszka"- 133 strony, 8/10

 Statystycznie:
Ilość przeczytanych książek: 10
Ilość przeczytanych stron: 3810
Dziennie: 123

W sumie ja nie narzekam na ten wynik, bo mimo że książek jest 10 to są one całkiem grube, poza tym większość ma ok. 400 stron. Teraz tak myśląc ile miałam wolnego czasu, a raczej jak mało go miałam, to naprawdę bardzo dobry wynik :D

Dobra a teraz tak szybciutko co do mnie przybyło w tym miesiącu. No i jak zauważyliście, że ja książek praktycznie w ogóle nie kupuje, bo ciągle mam recenzenckie lub milion jeszcze czeka na przeczytanie :)

  1. 2 magazyny English Matters- od wydawnictwa Colorful Media
  2. 2 magazyny Deutsh aktuell- j.w.
  3. Nie poddawaj się- od wydawnictwa HarperCollins Polska
  4. Miasto niebiańskiego ognia- upolowany na promocji w biedronce ♥
  5.  Silver. Druga księga snów- od wydawnictwa Media Rodzina
  6. PAX- od wydawnictwa Iuvi
  7. Potomkowie- j.w. 

Większość z tych książek już przeczytałam, a reszty spodziewajcie się nie długo recenzji. W sumie to już wiecie jaki jest mój TBR na listopad :)
Także z mojego podsumowania to już tyle. Jeżeli jesteście bardzo ciekawi co w tym miesiącu tak na pewno będę czytać to zobaczcie moje podsumowanie na kanale :D A Wam jak czytelniczo wypadł październik? Dajcie koniecznie znać! :* 


 ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka