#145 "Wojna to taka choroba, tylko u ludzi."- "PAX" ♥


 
Tłumaczenie: Dorota Dziewońska
Wydawnictwo: Iuvi
Premiera: 26 października 2016
Liczba stron: 296
Kategoria: Literatura dziecięca
 
Większość z Was pewnie ma lub miała jakieś zwierzątko domowe, którego kochaliście najbardziej na świecie. Gdy nadchodzi wojna ludzie myślą tylko o sobie i porzucają swoich pupili na pastwę losu. Peter musi wypuścić swojego liska, jednak według jego ojca to miejsca ma być bezpieczne, ponieważ złe wojska wędrują z w ogóle innej strony. Jednak jak rozstanie wpłynie na chłopca, a jak na lisa?



Powiem Wam, że ta powieść mnie zachwyciła! Wciągnęłam się w nią od pierwszej strony. Zamiast oglądać mecz piłki ręcznej, czytałam książkę :D Naprawdę od razu mówię, że koniecznie musicie ją przeczytać!

Spotykałam się z porównaniami, że ta książka jest równie dobra co Mały Książę. Jednak według mnie to nieprawda, ponieważ PAX jest o wiele lepsza. (bo Mały Książkę strasznie mi się nie podobał). 

Historia chłopca i jego lisa jest bardzo wzruszająca i łapiąca za serce. Miłość do zwierzaka i zwierzaka do człowieka pokona wszelkie trudności i przetrwa wiele. Peter i PAX stają przed wieloma trudnymi wyzwaniami, ale nie poddają się. Ta powieść to naprawdę cudowna opowieść o odwadze, miłości, lojalności i okropności wojny.

Moim zdaniem książka jest świetna dzięki swojej prostocie. Autorka w łatwej do zrozumienia historii wplotła wiele ważnych, życiowych lekcji. Powieść można odbierać na wiele różnych sposobów. Za każdym razem gdy będziemy ją czytać odnajdziemy coś nowego i coś innego wyniesiemy. Dlatego ta książka, jak dla mnie, jest naprawdę wyjątkowa i warta uwagi. Zdecydowanie ta pozycja trafia do moich ulubionych ♥

Świetny, lekki styl pisania autorki, cudowne rysunki i zmienna narracja to świetne połączenie, które tworzy przepiękną całość! Dlatego jeżeli macie ochotę na dobrą, lekką i świetną historię to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. Daje Wam słowo, że się nie zawiedziecie, a spędzicie z tą powieścią bardzo przyjemne i niezapomniane chwile! ♥ Dajcie koniecznie znać czy już tę książkę czytaliście lub czy macie ją w planach! :*


 Moja ocena: 10/10


 

**Dajcie znać czy wolicie takie przedstawienie książki, czy takie co było wcześniej, bo sama mam z tym problem :)

Za mój egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu IUVI! ♥
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka