#146 "Słowa są wieczne. Chwile- ulotne." -"Potomkowie" ♥



Po przebudzeniu główna bohaterka nie pamięta kompletnie nic. Ma tylko w ręku liścik od samej siebie z instrukcjami, masz na imię Emily, masz nie szukać informacji o swojej przeszłości i przyczynie swojej decyzji. Masz zacząć nowe życie, bo od tego zależy twoje, jak i również życie innych ludzi. Wszystko się zmienia gdy poznaje Luke, i wtedy zaczyna się pościg...



Książka, o której jest teraz bardzo głośno. Książka, która zbiera same pochlebne opinie, którą chciałam bardzo przeczytać. Jednak czy spodobała mi się tak bardzo jak innym?

Powiem Wam szczerze, że uwielbiam książki, w których prawdziwe wydarzenia i fakty mieszają się z fikcją, tak jak książki Dana Browna. Tutaj mamy postać "Krwawej Hrabiny" Elżbiety Batory i naszego rodaka Stefana Batorego. Historia pełna intryg, tajemnic, podróży i przede wszystkim akcji!

Od samego początku wiemy, że jak ktoś traci pamięć to chce ją odzyskać, bo niewiedza w jego mniemaniu jest straszna. Jednak czy poznanie prawdy jest warte ceny jaką trzeba za nią zapłacić. Jak uratować kogoś, nie wiedząc kim on jest? Jak poruszać się w świecie, nie znając jego zasad?

Nie wiem jak mam opisać Wam bohaterów, ponieważ jeżeli powiem, że tego lubiłam, a tego nie znosiłam, to zdradzę Wam dobre i złe postacie! Dlatego powiem tak: bohaterowie zaskakują nas na każdym możliwym kroku. Do samego końca nie wiemy, którego bohaterowi możemy ufać, a któremu nie! Warto zwracać uwagę na każdą postać, ponieważ nie wiadomo jakie mogą być jego intencje. Dlatego tak bardzo mi się oni podobali. Byli pokazywani z różnych stron i mogliśmy poznać bliżej ich prawdziwe charaktery! Autorka dała nam istną paletę najróżniejszych bohterów i charakterów!

Co do samej fabuły to co tu dużo mówić WOW! Pani Tosca Lee widać, że ma pomysł na całą historię. Tak pokręciła wszystko, tak poplątała, że do końca nie wiedziałam jakie będzie zakończenie. Sama opowieść o hrabinie, jej intrygach, potomkach, mocach, o najróżniejszych odkryciach jest tak pokręcone, że czasami trudne do ogarnięcia. Jednak bardzo mi się to podobało. A samo zakończenie? O mój Panie(!) przeczytałam ostatnie zdanie i rzuciłam książkę na biurko, bo nie wierzyłam, że to tak się skończyło, takim ważnym odkryciem. I ja się pytam, gdzie jest drugi tom, bo ja chce go już, natychmiast,TERAZ!

Dlatego jak widać po recenzji książka bardzo mi się spodobała i dlatego Wam też ją polecam! Spędzicie niesamowite chwile podróżując z bohaterami po Chorwacji czy Austrii. Będziecie mieć mętlik w głowie nie większy niż główna bohaterka. Będziecie zastanawiać się kto jest dobry, a kto zły. No i o co w tym wszystkim chodzi, jak zakończyć spór i masowe mordy? Naprawdę koniecznie musicie to przeczytać! ♥ Dajcie znać czy książkę czytaliście lub czy macie zamiar :*

Moja ocena:9/10

Za mój egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu IUVI! ♥ 
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka