♥ Podsumowanie września i Book Haul! ♥



Nastał już październik, no i rozpoczęła się jesień, której bardzo nie lubię, bo jestem typem zmarźlaka! No ale wrzesień nie był bardzo owocnym miesiącem, no bo szkoła jak wszyscy wiedzą. Jednak 10 książek udało mi się przeczytać i już prawie wygrzebać się z długów recenzenckich, więc jest sukces! ♥ Ale przechodzę do rzeczy :)



We wrześniu przeczytałam:

  1. "Zdrada"-  408 stron, Recenzja tu 
  2.  "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu"-  400 stron, Recenzja tu
  3. "Hard beat. Taniec nad otchłanią"- 352 strony, Recenzja tu 
  4. "Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata- 316 stron, Recenzja tu
  5. "Dziedzictwo Orchana"- 368 stron, Recenzja tu 
  6. "Eden. Nowy początek"- 310 stron, Recenzja tu 
  7. "Miedziana rękawica"- 336 stron, Recenzja tu 
  8. "Chłopak na zastępstwo"- 400 stron, Recenzja tu 
  9. "Gregor i Kod Pazura"- 440 stron, Recenzja tu 
  10. "Wszystko to co wyjątkowe"- 256 stron, Recenzja tu

  Dalej statystycznie:
Ilość przeczytanych książek: 10
Ilość stron: 3588
Ile dziennie: 119,6

Wiecie, że nie spodziewałam się takiego wyniku. Jakoś tak wydawało mi się, że było znacznie gorzej, a tu proszę! Co do Book haul to przedstawia się następująco:

  1.  "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu"- od wydawnictwa HarperCollins Polska
  2. "Dziedzictwo Orchana"- od wydawnictwa Kobiecego
  3. "Bez pamięci"- wymiana punktów na Granice.pl
  4. "Hard beat. Taniec na otchłanią"- od grupy wydawniczej Helion
  5. "Załącznik"- od wydawnictwa HarperCollins Polska
  6. "Wszystko to co wyjątkowe"- j.w.
  7. "Miedziana rękawica"- od Księgarni internetowej LoveBooks.pl
  8. "Jak internet ratował Kubę"- j.w.
  9. "Gregor i Kod Pazura"- od wydawnictwa IUVI

Więc jak widać ja książek nie kupuje, bo ciągle dostaje jakieś recenzenckie lub biorę z biblioteki :D A u Was jak wypadł wrzesień? Dajcie znać :* 


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka