#137 "(...)lepiej o jeden sweter za mało niż jedna ulubiona książka mniej."- Strażniczka książek" ♥



Amy, jak każdy książkoholik, chciałaby się przenosić do świata książek i razem z bohaterami przeżywać wszystkie te niesamowite przygody. Gdy okazuje się, że ma taką możliwość, jest wniebowzięta! Jednak okazuje się, że w świecie literatury zaczyna się dziać coś złego i treści niektórych powieści zaczynają się zmieniać...
Powiem Wam szczerze, że po tylu zachwytach nad tą powieścią, spodziewałam się czego naprawdę niesamowitego. Czy coś takiego dostałam? Powiedzmy, że po części...

Przede wszystkim wielkim plusem dla tej powieści jest jej oryginalność. No bo powiedzmy sobie szczerze, nie często spotyka się książki, gdzie bohater może się przenosić do dowolnej powieści. Poza tym jest napisana w bardzo lekki i przyjemny sposób, przez co czyta się ją z zapartym tchem i nie chce się przerywać lektury.

Bohaterowie są ciekawie wykreowani. Amy to dziewczyna, która jest zachwycona swoimi nowymi umiejętnościami. Jednak z drugiej strony jest wielką niezdarą i szybko ulega uczuciom. Co czasami było irytujące i naciągane. Will od początku jest tajemniczy, małomówny, ale i pociągający. Reszta bohaterów jakoś nie przypadła mi do gustu, oczywiście nie licząc postaci z książek, jak Warter ♥

Autorka w tej powieści porusza wiele różnych wątków, które nie do końca były potrzebne i nie zostały wyjaśnione do końca, co mnie zawiodło. Z drugiej strony, jakby nie biorąc ciągle dzięki temu coś się działo. Bardzo też zawiodło mnie zakończenie, bo przewidziałam kto był tym "złym" tylko samiusieńka końcówka i losy bohaterów były dla mnie nieznane :)

Dlatego jeżeli macie ochotę na naprawdę lekką historię, to serdecznie polecam Wam Strażniczkę książek. To przyjemna i lekka lektura, która umili czas po ciężkim dniu. Zabawna powieść o podróżach  w różne książki (co chyba jest marzeniem każdego książkoholika). A Wy czytaliście już Strażniczkę książek, a może zamierzacie? Dajcie koniecznie znać! :*

Moja ocena: 7/10 



 ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka