PREMIEROWO #133 Nie wierze, że to już koniec!- "Gregor i Kod Pazura" ♥



Postaram się nic nie spojlerować z poprzednich tomów!

Gregora czeka ostatnie wyzwanie, najgorsze ze wszystkich i najstraszniejsze, musi spełnić Przepowiednię Czasu. Jednak jest ona najbardziej tajemnicza i pesymistyczna. Jednak nie samo to jest straszne,  mieszkańcy Regalii stają przeciwko sobie i nikt nie myśli o późniejszych konsekwencjach. Tylko kto z tej ostatniej bitwy wyjdzie cało? Co zawiera przepowiednia Sandwicha? I jak zakończy się cała przygoda Gregora?


Po IV tomie, a dokładniej po dodatku, który był fragmentem tego tomu, wiedziałam że będzie to coś nieziemskiego! Nie zawiodłam się. Ta część rozpiernicza system, a Suzanne Collins w epicki sposób zakończyła serię, chociaż chciałam się dowiedzieć jak rozwinie się jeden wątek.

Ta część opiera się przede wszystkim na wojnie, rozszyfrowaniu kodu szczurów i przepowiedni. Z każdym rozdziałem dzieje się coraz więcej, coraz to straszniejsze rzeczy i co chwila denerwujemy się na kogoś.

Naprawdę ten tom jest świetny. Pani Collins w świetny i pomysłowy sposób poprowadziła akcje, wszystkie wątki wyjaśniła, choć nie podobała mi się strata niektórych postaci ;-; Oni na to nie zasłużyli! Dlatego jest mi z tego powodu bardzo smutno. No i przyznam się Wam, że łezka mi popłynęła jak o tym czytałam i aby co chwile mówiłam "to się nie stało naprawdę, on zaraz w cudowny sposób się obudzi!".


Podsumowując, bo ja już znowu zaczynam się emocjonować, naprawdę polecam Wam ten, jak i całą serię Gregora. Nie zrażajcie się pierwszym tomem, bo mi też średnio się podobał, ale z każdą kolejną częścią jest coraz lepiej, a piąty tom to idealne zwieńczenie całej historii. I mogę Wam z ręką na sercu powiedzieć, że właśnie "Gregor i Kod Pazura" to najlepszy tom ze wszystkich i dla niego warto przeczytać wszystkie poprzednie. Idealna seria dla młodzieży, zwłaszcza na jesień. Serio odwiedźcie Regallię, spełnijcie przepowiednie razem z Gregorem i Botką i przeżyjcie niesamowitą przygodę, której nigdy nie zapomnicie! <3

Moja ocena: 9/10   

Za lekturę serdecznie dziękuję Wydawnictwu IUVI! ♥
ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka