♥ Podsumowanie stycznia/ Book haul/ TBR na luty/ nowości ♥

Witajcie kochanie!
Dziś mam dla Was post, który każdy książkoholki uwielbia, podsumowanie miesiąca i Book haul. Także nie przedłużając zapraszam!


Styczeń był dla mnie bardzo, ale to bardzo dobrym miesiącem pod względem czytelniczym, bo przeczytałam aż 10 książek! Wow chyba pobiłam własny rekord, bo w 2015 roku w ciągu miesiąca najwięcej przeczytałam chyba 9 książek i to w wakacje. Nowy rok i nowe rekordy! Jak tak będę mi dalej szło to książek do czytania mi zabraknie :D Tak przedstawiają się moje przeczytane pozycje:




1. "Autorka" 424 strony
3. "Pisane szkarłatem"  558 stron
5. "7 razy dziś" 384 strony
6. "Starter" 400 stron
7. "Jesteś cudem" 400 stron
8. "Czerwona piramida" 540 stron
9. "1D tacy właśnie są" 232 strony
10. "Przebudzenie Arkadii" 448 stron

Wychodzi na to, że przeczytałam 4182 strony!! Czyli na jeden dzień wychodzi w zaokrągleniu 135 stron. OMG! Aż ciężka mi w to uwierzyć.. Nie spodziewałam się aż tak wielkiego wyniku i nawet nie zwróciłam uwagi jak to szybko mi poszło :D

Najlepszą z tego stosiku była: ciężki wybór, ale chyba postawie na nowe odkrycie, czyli "Pisane szkarłatem".
Najgorszą zaś była: może nie pod względem złego pisania, czy pomysłu, ale pod względem tylu dobrych innych książek "Autorka".

Teraz czas na book haul, który będzie z grudnia i stycznia, bo kilka książeczek do mnie przybyło :3


1."Jesteś cudem"
2."Wypowiedz jej imię"
3."Dary Anioła Miasto upadłych aniołów"
4."1D tacy właśnie są"
5."Cisza"
6."Crescendo"
7."Szeptem"
8. Przebudzenie Arkadii"
9."Chowańce: Krąg życia"
10. Małe wielkie odkrycia"- która jest w tym czasie pożyczona i nie mogła być uwieczniona na zdjęciu :D

Wczoraj skończyłam właśnie czytać "Przebudzenie Arkadii", więc w najbliższym czasie powinna być recenzja, a teraz jestem w trakcie czytania "Wypowiedz jej imię". Książek nie jest dużo, ale to lepiej, bo mam czas by przeczytać te zalegające :3

A mój TBR przedstawia się następująco:

1. "Wypowiedz jej imię"
2. "Harry Potter i czara ognia"
3. "Szklany miecz" ♥ już tak blisko do premiery!! Już nie mogę się doczekać!! ;-;

Wiecie ile nowości stało się w styczniu?! Były pierwsze urodziny bloga i bardzo cieszę się, że zaczęłam prowadzić bloga, bo to odmieniło mnie i mam nadzieję, że wytrwam tu jak najdłużej z Wami :* Do tego na nowy rok wbiliście 10 tysięcy wyświetleń i to cały czas idzie w górę, z czego ogromnie się cieszę. No i w ostatnim czasie nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Media Rodzina za co jeszcze raz serdecznie dziękuję! ♥ I tak nie związane z książkami i blogosferą sprawy zdałam pierwsze półrocze i to z nie najgorszym wynikiem, bo 4,15, a technikum nie jest łatwe i jeszcze tyle przedmiotów (aż 20!). No i na ostatnich zawodach w piłkę ręczną strzeliłam piękne bramki( tak muszę się troszeczkę po przechwalać :D)

Więc to już chyba wszystko z podsumowania. a Wam jak poszedł ten miesiąc? Jakie książki przeczytaliście, jakie nowości do Was przybyły? Dajcie znać w komentarzach, bardzo chętnie zobaczę i zostawię ślad po sobie :D

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka