♥ Tha summer readers book tag ♥


Cześć wszystkim!
Dziś taki luźniejszy post, bo mam dla Was TAG, do którego nominowała mnie Paulina z bloga Tiggerss czyta, której serdecznie dziękuję jeszcze raz! ♥! Nie przedłużając dziś bardzo miły i słoneczny, idealne na poprawę humoru, który psuje pogoda :D (u mnie w tym momencie pada grad!) Zapraszam!

Lemoniada: książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała 
się lepsza
Na samym początku mam zostać zlinczowana? UPS! Przepraszam wszystkich fanów, ale podam tu "Harry'ego Pottera i kamień filozoficzny", ponieważ no początek był dla mnie nudny i nie rozumiałam co wszyscy w niej widzą, że tak to kochają. Pomimo tego czytałam dalej i była coraz lepsza. A kolejne tomy uświadamiają mi to co przegapiłam i co muszę wreszcie nadrobić. Teraz jestem już w połowie "Harry Potter i czara ognia" i w porównaniu z filmem to WOW! Jak to czytacie (25.02. jest na momencie otwarcia balu Bożonarodzeniowego)








Złote słońce: książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech



Szczerze to nie wiem nie przypominam sobie by jakaś książka sprawiła taki uśmiech. Choć może "Eleonora i Park" *klik* TAK! Śmiałam się z nimi jak prowadzili dialogi i jak ich miłość kwitła ♥ 











Tropikalne kwiaty: książka, której akcja rozgrywa się za granicą

Prawie wszystkie książki, które czytam dzieją się za granicą, ale ostatnią taką była "Przeklęta laleczka"*klik*, której akcja dzieje się w Meksyku. Bardzo dobra książka, a opisy są tak świetne, że można dokładnie poczuć ten klimat, wszystkie smaki i zapachy! ♥








Cień drzewa: książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy

Tu powtórzę odpowiedź Pauliny, a mianowicie Patch. Moja miłość. Od początku jest on tajemniczy i mroczny i dopiero w dalszych częściach powoli dowiadujemy się powoli wszystkiego i zakochujemy się w nim ♥










Plażowy piasek: książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta

Każda lektura szkolna? Teraz mogę tu przytoczyć ostatnio przeze mnie czytanego "Makbeta"*klik*. Wiem, że w dramatach nie można pokazywać scen drastycznych, no ale przez to jest to takie nudne, że można zasną!







Zielona trawka: bohater, który był pełen życia, sprawił, że się uśmiechałaś

Taki mój Jace! Jego teksty, riposty, sarkazmy doprowadzą do uśmiechu nie jednego czytelnika :D No i po prostu to Jace!! Każda chwila jego w książce już sprawia uśmiech :D Może z początku nie był pełen życia przez pewne względy, ale później to się zmienia :D








Arbuz: książka, która miała jakiś soczysty sekret

W sumie w "Przebudzeniu Arkadii"*klik* jest interesujący sekret, ale nie powiem jaki, bo byłby spojler :D Chyba muszę kontynuować tę trylogię by wreszcie dowiedzieć się wszystkiego, ale grafik czytelniczy napięty :/









Kapelusz na słońce: książka osadzona w ogromnym wszechświecie

Szczerze to nie wiem może "Czerwona królowa" *klik* osadzona w 302 r.n.e. W sumie wtedy był w ogóle inny świat. Może trochę naciągane, ale lepsze coś takiego niż ni, bo chyba nie czytałam jeszcze żadnej książki, która była w innym wszechświecie, wiem że jest Marsjanin i chyba W objęciu gwiazd (o ile dobrze pamiętam tytuł :D), no ale ja ich jeszcze nie czytałam.






BBQ: książka, w której bohater był opisany jako przystojniak



Każdy męski bohater książek młodzieżowych, ale żeby się nie powtarzać i dać tu coś nowego to może wspomnę o Cztery z "Niezgodnej". Przystojny, wspaniały i kochany instruktor. Kto by go nie chciał?



To już wszystkie pytania z tego Tagu, a teraz przyszedł czas na nominacje, więc otrzymają je:

biblioteczka ciekawych książek 
just nerdy things 
zaksiążkowana 
kroczkowa biblioteczka 

Mam nadzieję dziewczyny, że zrobicie u siebie ten TAG, a ja się z Wami żegnam i do następnego postu!

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka