#5 Zakochańce w mieście: TOP 5 filmowych romansideł ♥



Hej kochani!
Dziś już przedostatni post z tygodnia miłości i mam dla Was TOP 5 filmowych romansideł! Tak jak wczoraj były książki, to o filmach też nie wolno zapominać, bo może nie wszyscy czytają i może wolą coś obejrzeć. Przedstawię więc Wam dziś 5 najlepszych filmów o miłości lub wyciskaczy łez.Jak zwykle kolejność jest przypadkowa :D Zapraszam!
**Chciałam aby te filmy nie były na podstawie książek, ale słabo mi się to udało. No cóż jednak filmowe adaptacje mają coś w sobie ^^

1. Zostań jeśli kochasz




Historia Mii i Adama może być Wam znana dzięki książce. Jednak to film bardziej skradł moje serce. Mogę go oglądać cały czas i z każdym razem będę go kochać bardziej i wylewać jeszcze więcej łez. Kocham, kocham, KOCHAM!♥♥











2. Trzy metry nad niebem

Też jest to adaptacja książki, która kompletnie do mnie nie przemówiła. Zdecydowanie wolę film, który tak jak wszystkie w tym zestawieniu ubóstwiam (choć i tak nie ma tu wszystkich). Hach i  Babi to dwa różne światy. On niebezpieczny i przemierzający świat na motorze wśród gangów i nielegalnych wyścigów. Ona grzeczna, uczynna i cicha. To co ich połączyło jest wyjątkowe i zostawia po sobie ślad na zawsze. Cudowny film poruszający wyciskacz łez! ♥







3. Ósmoklasiści nie płaczą

Ten film chyba najbardziej ze wszystkich do mnie najbardziej przemówił. Doskonale rozumiałam główną bohaterkę, bo sama przeżywam coś podobnego. Świetna historia poruszająca tak wiele życiowych problemów i końcówka... Boże na samo wspomnienie płakać mi się chce, a piosenka końcowa rozdziera serce na milion kawałków i skacze po nich dobijając do końca! ♥







 
4. Szkoła uczuć


Kolejna adaptacja (cóż za nowość?), tylko że książka ma inny tytuł "Jesienna miłość" Nastolatkowie on buntownik, ona córka pastora. Łączy ich wspaniała, ale też ciężka miłość. Do tego walka o każdą chwilę razem. Dorastanie i stanie się wreszcie odpowiedzialną osobą. Kolejny świetny film ♥
  









5. Ostatnia piosenka

Tak na koniec adaptacja filmu na podstawie książki Nicolasa Sparksa, który wiadomo jest jednym z najlepszych pisarzy o historiach romantycznych, który nie wiem czemu lubi uśmiercać bohaterów na końcu. Ostatnia piosenka to historia o zbuntowanej nastolatce, która podczas wakacji u ojca, próbuje sobie poukładać życie. Następna świetna historia, wspaniały wątek romantyczny i cóż więcej mogę powiedzieć? POLECAM! ♥


To zestawienie to nieliczne filmy miłosne które kocham, no lecz nie chciałabym Was zanudzać i przetrzymywać zbyt długo :D A Wy podzielacie moje zdanie co do wybranych książek, albo macie inne, które mogłabym obejrzeć? Dajcie znać w komentarzach, bo ostatnio nie ma jakich filmów oglądać ^^ Tak więc do jutra :*


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ!♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka