#1 Zakochańce w mieście!- TOP 15 Najlepszych piosenek o miłości ♥


Cześć Wszystkim! ♥
Tak jak widać po tytule, z okazji zbliżających się Walentynek, święta zakochanych mam dla Was taki tydzień miłości! Będę dodawać topki, recenzję i tagi. Plan każdego dnia znajdziecie obok w rozpisce :) Także tytułem wstępu dziś zapraszam na top 15 najlepszych według mnie najlepszych miłosnych piosenek. Oczywiście kolejność jest przypadkowa, taka co mi w danym momencie przyszło do głowy :D I przepraszam, że ten post jest tak późno(w ogóle miał być wczoraj, ale cóż...), ale miałam dziś wyjątkowo zabiegany dzień :/


♥ 1. Justin Bieber- As Long As You Love Me ♥

 


♥ 2. Austin Mahone- What About Love ♥



♥ 3. Jessie J- Magnetic ♥


Tu muszę dać słowo komentarza. No jak to ja wielka fanka Darów Anioła mogła nie dać w zestawianiu o miłości tej piosenki. Cudowna, wspaniała, klimatyczna piosenka i clip cudo!! ♥♥ Tak więc jeszcze jedną piosenką zostanę w temacie Nocnych Łowców ♥


♥ 4. Demi Lovato- Heart by Heart ♥


To jest jedyna piosenka przy której się popłakałam słuchając jej ♥ To coś znaczy!

♥ 5. Wiz Khalifa- See You Again ♥



 ♥ 6. Taylor Swift- Wildest Dreams ♥


♥ 7. Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You ♥



♥ 8. A Great Big World, Christina Aguilera - Say Something ♥




Teraz czas na naszą polską muzykę, bo im tam jest kilka perełek, o których warto wspomnieć!


 ♥ 9. Tomasz Karolak- Zabiorę Cię właśnie tam ♥ 


Historia mojego życia: zawsze jak ta piosenka leci mam wtedy przechlapane i okropne dni, choć piosenka jest wspaniała ;-;

♥ 10. Igor Herbut "Wkręceni -- nie ufaj mi" ♥



♥ 11. South Blunt System - Miłość ♥



♥ 12. Liber i Basia Kurdej- Szatan - Dzień Dobry Kocham Cię ♥



♥ 13. Król Lew- Miłość rośnie wokół nas ♥


Przepraszam, musiałam piosenki mojego dzieciństwa ♥


♥ 14. Ewa Farna i Kuba Molęda- Nie zmieniajmy nic ♥



♥ 15. Cleo- Zabiorę Nas ♥



Tak tą wspaniałą piosenką Cleo kończy moje zestawienie jak dla mnie najlepszych piosenek. A Wy co byście wybrali do takiego zestawienia. Zgadzacie się ze mną czy macie kompletnie inne zdanie. Chętnie dałabym też tu disco polo, ale nie każdy tego słucha, więc odpuściłam sobie, ale może kiedyś gdybyście chcieli zestawienia z disco polo to czemu nie? Także to wszystko na dziś i widzimy się już jutro :*

ZACZYTANEGO I ZASŁUCHANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka