#6 Zakochańce w mieście: Courtship Book TAG ♥



Szczęśliwych Walentynek Książkoholicy! ♥
Dziś Walentynki także życzę Wam jak najwięcej miłości! A dziś jako ostatni post z Zakochańców w mieście mam dla Was tag typowo miłosny, więc zapraszam! :)

1. ZAUWAŻENIE- książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.

Raczej książki kupuje gdy oglądam lub czytam recenzje i wiem czego mogę się spodziewać, jednak chyba kupioną tako nie ślepo książką jest "Cyrk nocy", który ma cudowną i przepiękną okładkę, która przyciąga nie jednego ksiażkoholika :D









2. PIERWSZE WRAŻENIE- książka, którą kupiłeś ze względu na opis.


To mój niedawny nabytek, czyli "Wypowiedz jej imię". Opis typowego horroru, który w treści też jest mocną książką. Odsyłam do recenzji, tam dowiecie się więcej








3. SŁODKIE ROZMÓWKI- książka z niesamowitym sposobem pisania.

 Za dużo książek jest z niesamowitym stylem pisania, ale co to by był u mnie za Tag jakbym nie było w nim Darów Anioła? Oczywiście Cassandra Clare ma cudowny styl, świetne dialogi i jako jedna pisze najlepsze dialogi jakie spotkałam w literaturze ♥







4. PIERWSZA RANDKA- pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.


 Bardzo proste pytanie! Rzecz jasna, że tu będzie "Czerwona królowa", która skończyła się w takim momencie, że.. oh chciałam wiedzieć co będzie dalej, a tu czekaj rok na premierę kolejnej części, ale już do premiery 3 dni! ♥♥♥









5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE- książka, przy której przetrwałam noc.

Zastanawiam się co tu podać, bo mam dwie takie powieści, ale chyba powiem Wam o "Finale" ostatniej części serii Szeptem, którą pamiętam zaczęłam o 18, a skończyłam o 3 w nocy. I to jeszcze ebooka czytałam na komputerze, więc to jak dla mnie przedłuża czytanie. No ale po skończeniu 3 części, która skończyła się w takim momencie, że nie mogłam czekać






6. ZAWSZE W MYŚLACH- książka, o której nie mogę przestać myśleć.



 "Oskar i pani Róża"! Ta książka ma tyle w sobie emocji, że nie da się o niej nie pamiętać! A po jej skończeniu zostaje taka pustka, która nie pozwala o sobie zapomnieć ♥










7. KONTAKT FIZYCZNY- książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.



A która dobra książka nie przysparza czytelnikowi emocji? Ale tak jedna z najbardziej uczuciowych jest chyba "Hopeless", ta książka doprowadza do skrajnych emocji. Nie ma co się oszukiwać ♥










8. SPOTKANIE Z RODZICAMI- książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.



 W mojej rodzinie niestety tylko ja czytam, więc jest mały kłopot, ale gdyby czytali to może "Ostatnią piosenkę". Bardzo dobra ciepła, pełna uczuć i pouczająca historia ♥









 
9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI- książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.


 Rzadko czytam książki dwa razy, ale mam w planach serię Szeptem odświeżyć.











10. DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ- kogo otaguję?
Wszystkich zakochanych i tych, którzy jeszcze tego tagu nie robili, a mieliby ochotę!

Dziękuję Wam, że wytrwaliście ze mną w tym tygodniu miłości i jeżeli chcielibyście kiedyś jeszcze jakiś tydzień tematyczny dajcie znać w komentarzach. Ja jeszcze raz życzę Wam wspaniałych Walentynek i do następnych postów :*



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ!♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka