Najlepszy i najgorszy miesiac jednocześnie?! || Podsumowanie sierpnia ♥



Sierpień, najgorszy miesiąc dla ucznia, zwłaszcza końcówka. Szkoła zbliża się nieubłaganie i ten miesiąc to ostatni moment, by nadrobić książkowe zaległości. W moim przypadku, nadrobiłam aż 13 powieści, co jak na ten rok, to rekordowy wynik! ♥




Pierwszą książką, jaką skończyłam w sierpniu był "Chłopak, który o mnie walczył", czyli drugi tom "Chłopak, który chciała zacząć od nowa". Była to dobra kontynuacja, spodziewałam się tak poprowadzonej akcji, ale końcówka wymiata! Książki warte przeczytania, takie na jeden wieczór :) Następnie udało mi się przeczytać "Zdobywcy oddechu". Dla mnie to dość specyficzna powieść, taka melancholijna. Warto sięgnąć ją właśnie wtedy, gdy dopada Was dół, załamanie, melancholia. Wtedy ta powieść pomoże idealnie. Przedpremierowo udało mi się przeczytać i zrecenzować dwie powieści. Pierwszą z nich jest "Dance, sing, love. Miłosny układ", który uwielbiam i ja już chce kolejny tom! ♥ A drugą jest "Down shift. Bez hamulców" i w sumie mogę powiedzieć, że póki co, to chyba najlepsza książka tej autorki. Zostałam bardzo miło zaskoczona przez Panią Bromberg :) Potem po romansach zabrałam się za młodzieżówkę, a dokładniej "Niepowszedni. W potrzasku". No i w połowie miesiąca był 7ReadUp, w  którym brałam udział, z czego bardzo się cieszę. Gdyby nie ten maraton, to pewnie nie przeczytałabym nawet połowy tego wyniku :D I po kolei przeczytałam "Jeszcze jeden oddech", świetna lektura, przy której można popłakać i wysunąć wiele refleksji. Potem, wreszcie po wielu miesiącach udręki, skończyłam "Pana Tadeusza". I tak jak mówiłam, z Mickiewiczem mi nie po drodze! Jako kolejny klasyk mam już za sobą "Folwark zwierzęcy" i rozumiem wszystkie zachwyty nad tą pozycją! ♥ Dalej udało mi się przeczytać "Tysiąc odłamków ciebie" (recenzja niedługo na blogu), który podobał mi się, ale miał też kilka wad. I przyszedł czas na książkę, przez którą utknęłam w maratonie, a dokładniej "Skandal z Modiglianim". Byłą to dość wolno rozwijająca się książka, z wielką ilością wypychaczy stron. Po tej lekturze potrzebowałam czegoś lekkiego i krótkiego, dlatego zabrałam się za "Raced. Ścigany uczuciem" (recenzja też niedługo) lekka, świetnie dopełniająca książka i dodatkowo w ciekawej formie wydana :D W międzyczasie pomiędzy poszczególnymi książkami, podczytywałam sobie na ebooku "Wiarę" i udało mi się ją też skończyć w sierpniu. Ciekawie zapowiadająca się się trylogia, ale więcej powiem w recenzji ^^ I ostatniego dnia sierpnia, mam tendencje do czytania książek historycznych, dlatego przeczytałam "Fajną ferajnę". Jest to zbór ośmiu historii osób, który przeżyły Powstanie Warszawskie i same w nim uczestniczyły, jako dzieci. Naprawdę podziwiam zapał i poświęcenie osób za walkę o wolność narodu, choć z góry było wiadomo, że ta walka jest przegrana ♥



Statystycznie:
Liczba przeczytanych książek: 13
Liczba przeczytanych stron: 3840
Statystycznie dziennie czytałam: 124 strony

Chyba mój najlepszy miesiąc pod względem statystycznym :D


A co przybyło do mnie w sierpniu?

1. "Między niebem a Lou"- prezent niespodzianka od Wydawnictwa Media Rodzina"
2. "Zimowy monarcha"- finalny egzemplarz od Wydawnictwa Otwartego
3. "Prawo Mojżesza"- z wymienialni ksiązkowej
4. "Pieśń Dawida"- j.w.
5. "W rytmie passady"- j.w.
6. "Pamiętniki z Powstania"- egzemplarz od Wydawnictwa Edipresse
7. "Przebaczenie"- egzemplarz od Wydawnictwa Kobiecego
8. "Hard"- j.w.
9. "Kroniki Atopii"- książka niespodzianka od Wydawnictwa Czwarta strona

Powiem Wam, że ten miesiąc był naprawdę owocny. Udało mi się nawiązać kilka współprac i liczę na to, że będą wspaniałe. 
Dodatkowo udało mi się też objąć patronatem dwie powieści! ♥ Jestem niesamowicie dumna, że mogę patronować akurat te pozycję! ♥
No i dodatkowo, choć się tego nie spodziewałam, na kanale jest już prawie 500 subskrypcji. Jak ta magiczna liczba wyskoczy, to szykuję dla Was coś naprawdę specjalnego ^^







Także to już wszystko, uff. Jakoś długo mi się ten post pisało, ale wyszło :D Dajcie znać jak Wam wypadł czytelniczo sierpień lub podsyłajcie linki do swoich podsumowań :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka