Szalone podsumowanie maja

Maj był dla mnie szalonym miesiącem. Wykładowcy nakładali na nas mnóstwo projektów, miałam urodziny i pod koniec miesiąca jeszcze przeprowadzka, także działo się. Jednak pomimo takiego zamieszania udało mi się przeczytać dość sporą ilość powieści, wiec mam o czym opowiadać! :) To już nie przedłużam i zapraszam do czytania.

1. Zagadka purpurowej orchidei- książka, która uczy i bawi. Skierowana bardziej do młodszych czytelników, ale bardzo fajne jest to, że oprócz głównej fabuły znajduje się tam kilka ciekawostek o roślinach i zwierzętach, które są bardzo ciekawe i pożyteczne.



2. Sprośne listy- urocza, przepełniona emocjami i po prostu świetna! Vi Keeland po raz kolejny nie zawiodła i zakochałam się w historii tej dwójki osób, których połączyły listy.


3. Więzy nieba- kontynuacja Berła Ziemi, ale o innych bohaterach, jednak ich losy w pewien sposób się przeplatają. Tutaj mamy statek, piratów, walki i handel niewolnikami. Trochę irytująca jest główna bohaterka, ale da się ją jakoś przeżyć.
4. i 5.  Mordercza proteza i Czlowiek Jatka- nie wiem o co chodzi z tymi książkami, ale ja nic już z nich nie pamiętam. Nawet teraz, gdy czytałam opis nic mi się nie rozjaśniło. Nie wnikam jak to się stało i o co chodzi, ale najwidoczniej nie były to na tyle dobre pozycje, by je zapamiętać


6. Trup w każdej szafie- to jest dość okey zbiór opowiadań kryminalnych opartych na faktach. Krótka, w przystępnej formie, także jak Wam brakuje zgrozy to warto się tym zainteresować. 



7. Angst with happy ending- ogólnie poprzednia książka bardziej mi się podobała. Tutaj irytował mnie główny bohater, część wydarzeń nie miała sensu i zakończenie, które wydaje się jakby urwane w połowie. No niestety, ja tej powieści nie kupuje. 



8. i 9. Wydrążona iglica i Kryształowy korek- Lupina jak zwykle uwielbiam. Jego przygody są świetne, on sam jako bohater niezmiernie przypadł mi do gustu, chociaż w Kryształowym korku widzę w nim pewną zmianę, która już nie do końca mi podpasowała.







10. Otchłań pożądania- to najciekawsza powieść z tych trzech, które zostały miałam okazje czytać. Ciekawa, nietypowa i zakończenie, które zaskakuje i nawet uroniłam kilka łez, także jestem naprawdę zadowolona!


11. Adwokaci i ich najważniejsze sprawy- ja od długiego czasu interesuje się prawem, zwodem adwokata, dlatego nie mogłam przejść obojętnie wobec tego tytułu. Była ciekawa, angażująca i dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy i bardzo poruszyła mnie sprawa Tomasza Komedy, to historia o której powinno być głośniej, za sprawą tej niesprawiedliwości...

12. Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu- sama z siebie bym po nią nie sięgnęła, ale autorka tej książki jest moją wykładowczynią, a że projekt zaliczeniowy wiązał się z tym tematem, to chciałam się natchnąć. Niestety nie odkryłam w niej nic innowacyjnego, a wręcz nie zgadzałam się z autorką, także to widać to nie dla mnie takie budowanie marki.


13. Najpiękniejsza pamiątka- kolejna świetna, letnia powieść, o podróżach, szukaniu siebie i pięknej miłości. Jeśli szukacie czegoś na rozluźnienie, to z pewnością przypadnie Wam do gustu.



14. Dociekanie psa- młody pies rozważa nad sensem życia, różnymi zażyłościami świata. Krótkie opowiadanie, a skłaniające do wielu przemyśleń i rozważań.


15. Diabeł tylko się uśmiechnął- powieść krwawa, wartka, pełna jatki i strasznych momentów. Byłam naprawdę w wielkim szoku, że kobieta pisze tak mocne i momentami drastyczne książki.


16. Mój szef. Mój as- tutaj raczej nie muszę się rozwodzić. Jeżeli komuś podobał się poprzedni tom, to w tym także się zakocha. Dalej jest świetny humor, ciekawe komizmy sytuacyjne i bohaterowie, których nie da się nie lubić. Mam wielką nadzieję, że pojawi się kolejna część, bo to co wydarzyło się pod koniec, byłoby genialnym wątkiem do kolejnej części.


17. Wundermistrz. Powołanie Morrigan Crow- tak jak wspominałam wcześniej i dalej to utrzymuje, jest to lepsza wersja Harry'ego Pottera. Morrigan zaczyna naukę w szkole, jednak nie jest to to, czego się spodziewała. Większość traktują ją już jak wroga, chociaż nic nie zrobiła. Historia pełna akcji, tajemnic i ciekawych postaci!

18. Trzeci dziedzic- na pewno to była lepza część od pierwszej. Podobała mi się, bohaterowie zostali całkiem spoko wykreowani i na pewno co chwila nie wywracałam oczami z głupoty bohaterów, a to już jest progres :D


19. Poza dzień i poza czas- to było moje pierwsze spotkanie z autorką i na pewno nie ostatnie. Powieść napisana niesamowitym stylem, wciągająca i bardzo ciekawa! Historia dwójki zagubionych dusz, które szukają odpowiedzi.



20. Gargantis- kontynuacja Malanamandra, ogólnie ponownie spotykamy się ze starą legendą, stworem i starą butelką, która szuka swojego właściciela.  Lekka, przyjemna z dużą ilością przygód.


21. Zła chwila- kolejne losy Blair i Phixa. Jeżeli chodzi o fabułę to nie była najgorsza, chociaż wszystko toczy się na podstawie jednej sytuacji, która mogła być rozwiązana jedną rozmową, ale nie po co. Jednak jestem zła, że to się jeszcze nie skończyło i trzeba prawie rok czekać na kolejną część.

22. Czyste zło- historia z przeszłości, która kształtuje teraźniejszość. Mała dziewczynka, która musi żyć ze złymi ludźmi. Odnalezienie zwłok powoduje lawinę wydarzeń i zainteresowanie policji. Ciekawa, wciągająca i do szpiku kości przepełniona złem. Mimo że jest to któryś tom z kolei, to nie odczułam jakiś większych braków informacji i słuchało się tego z wielkim przejęciem.

23. Będziesz tego żałować- nowa seria autorki, która tworzy niesamowite portrety psychologiczne i niepokojące historie. Tutaj także to mamy, przestraszona bohaterka, zamknięte osiedle i bardzo specyficzne społeczeństwo.  

24. Wildcard. Dzika karta- to bezpośrednia kontynuacja Warcross. Emika musi podjąć trudne decyzje i nie dopuścić by algorytm dotknął wszystkich. Spodziewałam się czegoś innego, a co innego dostałam, ale nie żałuję, bo końcówka wszystko nadrobiła z nadmiarem. 


25. Słodki drań- tutaj już nie ma lekkiego klimatu i uroczego romansu. Autorki poruszyły poważniejsze tematy, ale przez to książka wiele zyskała na tym. Mocno się zaskoczyłam, ale pozytywnie!



26. On jest dla mnie- kolejna część i kolejna miłość! Piękna, łapiąca za serducho i wzruszająca. Autorka ma w swoim stylu pisania coś takiego, że nie można się od nich oderwać i porusza w czytelnikach najczulsze struny, przez co nie da się ich czytać bez masy emocji.


I tak to się przedstawia. Dajcie znać, czy którąś z nich już znacie, a może macie w planach? Jestem bardzo ciekawa. Czerwiec nie wiem jak wypadnie, bo sesja będzie szła pełną parą i jeszcze kilka dodatkowych obowiązków mi doszło, także okaże się. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka