#529 "Jesteś świeczką, której nie da się zdmuchnąć, a teraz widzą cię najmroczniejsze części tego świata. A one nie tolerują światła."- "Szklany mag" ♥

Minęło kilka miesięcy kiedy Lira została unieszkodliwiona. Ceony dalej szkoli się na maga, jednak starzy wrogowie nie odpuszczają. Uczucia dziewczyny jednak też nie zniknęły , uratowanie nauczyciela tylko je wzmogło. Jednak gdy w niebezpieczeństwie zaczyna być rodzina Ceony wszystko zaczyna się komplikować. Co wymyślą wrogowie? Do czego to doprowadzi? Jakie uczucia mają względem siebie bohaterowie?


Papierowy mag był ciekawą lekturą, miałam po niej bardzo pozytywne odczucia. Gdy wyszedł trzeci tom postanowiłam nadrobić drugi. Nie wiedziałam w jakim kierunku pójdzie fabuła i po przeczytaniu jestem w szoku. 


Ceony przeszła dość mocną przemianę charakteru. Odkąd wróciła z serca maga stałą się bardziej stanowcza i pewna swoich uczuć. Dalej lubi ryzykować i musi zrozumieć, co od życia chce. Za to mag zaczął zachowywać się jeszcze dziwniej. Zaczął jeszcze więcej ukrywać i stał się bardziej tajemniczy. Pozostali bohaterowie nie byli najgorsi, chociaż opiekunka dziewczyny drażniła.


Styl pisania trzymał poziom poprzedniego. Było w niej pełno akcji, nie było większego czasu na nudę. Nie jest też długa, dlatego to przyspiesza czas czytania. Byłam cały czas zaciekawiona jak to się potoczy i do czego dojdzie. Szczerze, to zakończenie mocno mną wstrząsnęło. Nie przypuszczałabym, że Ceony posunie się do takiego czegoś. Jestem ciekawa jak ten wątek zostanie rozwinięty w finałowym tomie. 


Dlatego jestem bardzo zadowolona z tego tomu. Spędziłam z nią kilka fajnych godzin. Jestem w szoku, że autorka posunęła wątki w taką stronę i mam nadzieję, że finał będzie epicki! Jeśli macie ochotę na ciekawą fantastykę, zmiennych bohaterów i dużo zaskoczeń to zdecydowanie Wam się spodoba. 


| Autor: Charlie N. Holmberg| Tłumaczenie: Monika Wiśniewska| Cykl: Papierowy mag (tom 2)| Seria: Young| Wydawnictwo: Kobiece| Data wydania: 14.10.2020| Liczba stron: 248| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 7/10| 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka