#531 Nauka do testu, kiedy na wolności jest straszliwy wróg- "Arcymag" ♥

Ceony zbliża się najważniejszy egzamin. Dzielą ją już tygodnie, by wreszcie uzyskać tytuł maga. Tylko jak może się skupić na nauce, skoro jej wrogowie nie próżnują? Tym bardziej Emery także ją zaskakuje. Mężczyzna po plotkach jakie słyszał na ich temat i nie chcąc wyjść na osobę stronniczą, na ostatnie dwa-trzy tygodnie przed testem wysyła do innego Składacza, by to u niego zdawała. Dziewczyna w krótkim czasie musi udowodnić innemu magowi, że zasługuje na swój tytuł. Tylko ja wszystko ze sobą pogodzić? Czy wymyśli wróg? Kto będzie jego celem?


Wielki finał oto nadszedł. Byłam go niezmiernie ciekawa, ponieważ zakończenie drugiego tomu, dawało wiele możliwości. Niestety liczyłam na coś większego, biorąc pod uwagę możliwości Ceony, to miałam wrażenie niewykorzystanego potencjału. Jednak mimo tego małego niedosytu, jestem zadowolona z takiego finału!


Nie chce za dużo zdradzać, jednak w tej części naprawdę dużo się dzieje! Mamy pogoń za wrogiem, szykowanie się do egzaminu, relacje Ceony i Emery'ego, do tego małe zahaczenie o rodzinę dziewczyny, także na nudę nie można tu narzekać.


Bohaterowie też przeszli pewną metamorfozę. Ogólnie pomiędzy drugim a trzecim tomem jest dwa lata różnicy, co warto mieć z tyłu głowy. Ceony dorosła, stara radzić sobie z traumą i skrywać swoje uczucia. Jednak nie przeszkadza jej to w pakowaniu się w kłopoty, czasami nieumiejętnie wykorzystywać swoją nową wiedzę. Denerwowało mnie jej podejście, ze to ona mu go powstrzymać, tylko ona może sobie z nim poradzić itp. Emery za to stał się trochę bardziej otwarty i dosłowny. Przestał był taki tajemniczy i mówiący zagadkami. Wreszcie potrafił się określić, co do swojego stanowiska.


Książkę czytało mi się tak samo lekko i przyjemnie jak poprzednie tomy. Autorka ma naprawdę świetny styl i pióro. Nie mogłam się od niej oderwać, cały czas byłam zaciekawiona. Zakończenie zaś było mega urocze i słodkie. Bardzo mnie ono ucieszyło i miałam nadzieję, że tak to się potoczy. 


Także mimo małego zawodu, to nie była to zła lektura. Naprawdę to jedna z serii, które potrafią miło zaskoczyć i piekielnie wciągnąć! Nie są one długie, także można je przeczytać za jednym zamachem! Ja serdecznie polecam Wam tą serię, jeśli szukacie czegoś nowego, odświeżającego w tym gatunku. Jestem bardzo ciekawa kiedy i czy ukażą się inne powieści spod pióra autorki.


| Autor: Charlie N. Holmberg| Tłumaczenie: Monika Wiśniewska| Cykl: Papierowy Mag (tom 3)| Seria: Young| Wydawnictwo: Kobiece| Data wydania: 16.06.2021| Liczba stron: 256| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 8/10| 






Za książkę serdecznie dziękuję Księgarni TaniaKsiążka.pl! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka