Mini maratonowy TAG ksiązkowy v2



Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś na bloga dodawałam już ten tag, a dzisiaj mam dla Was drugą edycję! Blogerki zostały dobrane w pary i patrząc na swoje blogi wymyślały pytania (tak wiem, nie umiem wyjaśniać zasad xd). Także teraz, zeby już nie nie pogrążać zobaczcie jak ja odpowiedziałam na te naprawdę trudne kategorie :D


Suomi dla Ola K. - bohater z zasadami

Powiem tu Luke z książki Potomkowie, którą ostatnio przeczytałam. To bohater, który wypełniał swoje polecenia, wiedział co ma robić i zawsze dotrzymywał słowa. Był konsekwentny i oddany. Miał swoje zasady, których nie miał zamiaru zmieniać bez względu na wszystko.
 
Ola K. dla Suomi - bohaterka z obsesją na jakimś punkcie

Nie mam pojęcia! Może Eden z Co mnie zmieniło na zawsze. Po tym co jej się przytrafiło ciągle swój ból musiała zaspokajać alkoholem, seksem lub papierosami. Można to podciągnąć pod obsesję na tym punkcie, by zatracić się i na chwilę zapomnieć o wszystkim.


Meredith dla Justyśka - fajna bohaterka-mama

Mama Gwen z Trylogii czasu! ♥ Poświęciła się, zmieniła dane dziewczyny, postawiła wszystko na jedną kartę by ją uratować! Jak tylko mogła starała się wspierać córkę i pomóc oswoić się jej z nową sytuacją. Robiła wszystko by Gwen miała normalne dzieciństwo ♥

Justyśka dla Meredth - bohater nie bojący się nowych wyzwań

Izzy z Darów Anioła! Szła na żywioł i robiła to, czego uczyła się przez całe życie. Przebojowa, silna i pomysłowa :D


KittyAilla dla Jellyfih - główny bohater jest studentem

Callie i Kayden z Przypadków Callie i Kaydena. Sam początek powieści jest z końcówki liceum, ale później akcja rozwija się na studiach <3

Jellyfish dla KittyAilla - silna, twarda i harda bohaterka

Penryn z Angelfall w tym momencie przychodzi mi na myśl. Mimo strasznej sytuacji w jakiej się znalazła, miała wolę walki i nie poddawała się. Na pewno nie była słabą postacią.



Bookworm dla Patrycja ‘Pyciaaa’ - bohaterka, która odbywa podróż (w przenośni)

Nanette z Wszystko to co wyjątkowe. Dziewczyna zawsze była bardzo skryta w sobie i uciekała przed światem. Wszystko zmienia jedna książka. Dziewczyna poznaje ludzi podobnych do siebie. Zmienia się, otwiera na innych i szuka swojego miejsca na świecie. Bardzo smutna, jednak wartościowa historia.

 
Patrycia ‘Pyciaaa’ dla Bookworm - książka, która wywołała w tobie niemożliwą do opanowania burzę emocji

I mam tu tylko jedną książkę wymienić?! Kurcze, nie chce się powtarzać, choć zaraz w kolejnym pytaniu to zrobię XD To wspomnę o Percy Jackson a dokładniej o Bitwie w Labiryncie i Ostatnim Olimpijczyku. Te dwa tomy to ja musiałam czytać z przerwami co chwila, bo nie mogłam opanować emocji, tyle się w nich działo! Ja bałam się, że za chwile wszyscy zginą i tytany opanują świat :D


Miasto Książek dla Doomisia - książka idealna według ciebie

 No i tu się powtórzę, bo znowu wspomnę o Trylogii Czasu! Książka, która była zaplanowana od samego początku do samego końca. Najdrobniejsze szczegóły miły bardzo wielkie znaczenie i to nie w tym samym tomie tylko w innym. Świetny pomysł, fabuła, bohaterowie, opisy i całokształt! ♥

Doomisia dla Miasto Książek - książka z miastem, w którym chciałabyś się znaleźć

Szczerze nie mam pojęcia w jakim mieście chciałabym się znaleźć, ale powiedzmy, że to Paryż. Także książka, której akcja toczy się w większości w Paryżu to np. Ten jeden dzień. Słodka historia o nieplanowany wypadzie dziewczyny z kompletnie nieznajomym chłopakiem do miasta miłości. Naprawdę cudna powieść, dla fanów romansów!


Życie w książkach dla WiktoriaCzytaRazemZWami - dobra książka z motywem mitologii  

Najprostsze pytanie ze wszystkich chyba! Oczywiście powiem tu o twórczości Ricka Riordana! ♥ Wujek Rick pisał książki z motywami mitologii greckiej, rzymskiej, egipskiej i teraz tworzy o skandynawskiej o ile kojarzę (możecie mnie poprawić jak się pomyliłam). Więc więcej mitologii chyba nie muszę tu podawać :D

WiktoriaCzytaRazemZWami dla Życie w książkach - najlepszy klasyk, jaki czytałeś


O cholibka! Najlepszy klasyk? Nie wiem naprawdę, ja dopiero teraz mam ambitne plany do czytania klasyków, jednak na ten moment, może Zemsta. Ewentualnie jak się to zalicza do klasyków to Ten obcy i Kamienie na szaniec. I tak wiem to wszystko lektury, ale poza lekturami jedyny klasyk jaki czytałam to Duma i uprzedzenie, która nie za bardzo mi się podobała.

Także nareszcie to już wszystkie pytania z tego tagu, uff.. :D Były one naprawdę trudne i boję się kolejnych edycji. A jeżeli Wy macie blogu i chcielibyście wziąć udział w takim tagu lub chcecie trafić do bardzo zabawnej, zgranej i zwariowanej grupy to zapraszamy: Mini maraton czytelniczy

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka