Luzek #2

Jejku jakie ja mam zaległości w postach -,- a to wszystko przez szkołę, naukę, dodatkowe obowiązki i jeszcze przez tydzień bierzmowanie ^^ tak za tydzień stanę się dojrzała w mojej wierze, później tylko ślub i pogrzeb :D no więc tak w ogóle to nie mam pojęcia o czym tu pisać :/ mogę w sumie poopowiadać co nieco o bierzmowaniu czyli co i jak xd 
więc ja miałam od września spotkania na których uczono nas o miłości Boga do ludzi, zaufaniu itd., teraz od połowy lutego mam próby czyli jak to będzie wyglądało xd mi się o tyle fartnęło, bo siedziałam w pierwszym rzędzie, ale schola śpiewa więc siedzę z nimi a to po drugiej stronie kościoła :D łiiii... ^^ no, ale od razu mogę powiedzieć, że szykujcie się na długie siedzenie, gdyż to długi proces (i czuje, że ten długi proces to pierwszy sprawdzian z dojrzałości religijnej xd) tak... xd
Patron to chyba najtrudniejszy wybór dla każdego z kandydata -,- i tak nie patrzcie zbytnio jakie to imię, tylko czego jest patronem, w moim przypadku miałam do wyboru Łucja, Weronika, Gabriela i Blanka. Te cztery imiona bardzooo mi się podobały i miałam trudny wybór, ale jak później rozmawiałam z koleżankami to każda brała Blanka i Gabriela, więc mówię sobie nie, nie będę brała co wszyscy, odpadły dwa imiona ale jeszcze dwa zostały, jak się potem dowiedziałam Łucja jest patronką chorych na biegunkę(niepewne fakty),automatycznie odpadła, i wygrało imię Weronika. Zagłębiając się w jej historię była bardzo odważną osobą i jak się doczytałam jest patronką fotografów, gospodyń parafialnych, szwaczek, tkaczy i kupców. Szczególnie zwróciłam uwagę na fotografów xd tak historia z życia wzięta :D, więc szukajcie patronów swoich pasji, choć podkreślam nie ma patronek sportu :< szukałam.. -,- obiecuję, że dodam post po bierzmowaniu z opisem jak było :3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka