"Strach jest potężniejszy niż ból"- Film "Zbuntowana"


Tak jak wcześniej pisałam dzisiaj recenzja wyczekiwanego filmu, drugiej części trylogii niezgodna, czyli "Zbuntowana"!  W piątek razem z naszym szkolnym klubem filmowym mieliśmy wycieczkę do Olsztyna, centrum handlowe i kino.



reżyseria:
  • Robert Schwentke
scenariusz:
  • Brian Duffield
  • Akiva Goldsman
  • Mark Bomback


gatunek:
  • Akcja
  • Romans
  • Sci-Fi
produkcja:
  • USA
premiera:    20 marca 2015 (Polska) 11 marca 2015 (świat)



 Opis: 
Beatrice Prior konfrontuje się z wewnętrznymi demonami i kontynuuje walkę przeciwko ogromnemu sojuszowi, który może spowodować rozpad społeczeństwa.



 
               Film jest świetny! ♥ Od początku wciągał widza. Wartka szybka akcja dobrze odzwierciedlała książkę. Dobór aktorów- genialny zwłaszcza Uriah ♥, którego pokochałam od pierwszej sceny, w której się pojawił ♥♥♥



Plusy filmu:

* Poprawiony został wygląd Chicago, efektowne bardzo był te ruiny, co łatwo można porównać do pierwszej części.
* Znaczne lepsza gra aktorska. Postać Jeanine jest pokazana w filmie, tą jej chęć wyeliminowania niezgodnych oh.. nie ważne jest to, że jak ona się pojawiała i robiła jakieś głupie dla mnie decyzje to wyzywałam ją od najgorszych, tak samo było w przypadku Caleba i Petera . O tych to już w ogóle wole nie wspominać, te ich zdrady były okropne grr.. nawet teraz mnie denerwuje jak pomyśle o nich -,-, ale nie powiem sprawdzili się w swoich rolach XD
* Efekty specjalne, technologia Erudycji miodzio :3 Takie wynalazki jakie były pokazane w filmie to jeszcze nie widziałam, więc plus co do oryginalności :D
* Świetne były te czipy podczas napadu nieustraszonych na prawość. To jak one się ruszał i obijały tętnice osobie, której to strzelono, że miałam ciarki jak to widziałam :3
* Spodobało mi się to, że zamienili relacji Tris i Cztery, bo w książce to było ciągle, że się kłócą i oddalają od siebie, a tu, trzymamy się razem, wybaczamy i wspieramy. To był dla mnie dobry pomysł, choć mogą mieć problemy w trzeciej części :/



Minusy filmu:

* Matka Cztery była zdecydowanie za młoda względem syna i to było rażące :/ Czy wy nie sądzicie tak samo?!(zdjęcie niżej to jego mama) 

* Po przeczytaniu drugiej części, była taka scena, że jak Tris była w Serdeczności podali jej tam serum spokoju (nie pamiętam dokładnie nazwy) i ona tam była taka jakby na haju i śmiesznie się zachowywała i to byłoby dobrą sceną, taką rozluźniającą ciężką atmosferę filmu :/ 

Cytat: "Już myślałem, że nigdy nie przestanie działać i będę musiał cię zostawić, żebyś...wąchała kwiatki czy co tam chciałaś robić na haju" ♥


Tak więc  na tym kończę post o Zbuntowanej :) jak zdążyliście już zauważyć zmieniłam podobnie wygląd bloga, ponieważ usłyszałam że jest zbyt pstrokaty i nieprzyjemny dla oczu :/ Mam nadzieję, że teraz jest już lepiej

TAK W OGÓLE CHCIAŁABYM SIĘ WAM ZAPROPONOWAĆ ABYŚCIE PODAWALI MI FILMY, KSIĄŻKI, KTÓRE WAM SIĘ SPODOBAŁY, A CHCIELIBYŚCIE PRZECZYTAĆ MOJE ZDANIE NA TEN TEMAT. PISZCIE W KOMENTARZACH TYTUŁY, A POSTARAM SIĘ TO W NAJBLIŻSZYM CZASIE PRZECZYTAĆ LUB OBEJRZEĆ :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka