Social Media Book Tag ♥


Ze względu na to, że w tym tygodniu  będzie mało postów, bo jadę jutro na premierę zbuntowanej i mam galę wolontariatu, a w niedzielę bierzmowanie, dzisiaj w ramach przeprosin robię spontaniczny TAG!!
nie przedłużając tag polega na tym by do różnych portali internetowych dopasować książkę :3 więc zaczynam! 

1. Twitter: twoja ulubiona krótka książka.

hmm.. tu mogę nie być zbyt oryginalna ale będzie to "Zostań jeśli kochasz". Jest to krótka, ale bardzo treściwa książka opowiadająca o miłości,stracie i wyborze między życiem, a śmiercią.

2. Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać.

 Chyba to będzie "Rupieciarnia na końcu świata", bo gdy mieliśmy co miesięczne czytanie to zaczęliśmy rozmawiać o książkach polskich autorów i tak wszyscy bardzo wychwalali właśnie tę książkę i postanowiłam sprawdzi czy tak jest rzeczywiście :3


3. Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne.

 

To chyba było "gwiazd naszych wina" koleżanka sobie kupiła i jak przeczytała tak ją wychwalała więc nie mogłam nie przeczytać tego i pokochałam tę książkę ♥


 




4. MySpace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie.

 


To będzie lektura "skąpiec" wiem że ją czytałam i omawiałam w szkole ale nie pamiętam czy mi się spodobała czy nie xd

 




5. Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

 


Na instagramie to mam zdjęcie książki "między teraz, a wiecznością" ale na snapie jeszcze wysyłałam zdjęcia "zostań jeśli kochasz" :)

 






6. YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć.


 
To chyba jest najłatwiejsze pytanie z tych wszystkich ponieważ ekranizację bardzoooooo chciałabym zobaczyć serii "Szeptem", chociaż pewnie mieliby problem z dobraniem aktorów, bo Patcha trudno znaleźć idealnie oddającego wersję książkową ♥♥  

 

7. GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim.

Dobra pomyliłam się drugie najprostsze pytanie XD to polecić mogę: Dary anioła, Szeptem, Diabelskie maszyny, Zostań jeśli kochasz, Love, Rosie, Niezgodna, Igrzyska śmierci ♥♥♥♥♥♥
Dużo tego XD

tak więc to chyba na tyle mam nadzieję, że wam się spodobał ten tag i jak macie jakieś inne tagi, które chcielibyście żeby zrobiła piszcie na pewno go zrobię :3 ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka