Podsumowanie ostatnich tygodni ♥

Zauważyłam, że za często nie pojawia się u mnie podsumowanie tygodnia, a miałam to robić co 2 tygodnie :/ Ale mam zamiar wrócić to systematyczności tego ^^ OBIECUJE <3 Tak więc powracam do dzisiejszego  postu :)

1. Piosenka tygodnia:

Powiem szczerze, że mimo, że nie za bardzo lubię rock, to znalazłam wyjątki, które pokochałam z całego serducha ♥♥♥♥

2. Ciekawostka tygodnia:

Dziś mecz Polska- Irlandia i mimo, że uważam, że nasz skład jest słaby, to zrobił na mnie wielkie wrażenie wygrywając z Niemcami, więc liczę teraz na ich wygraną i obstawiam wynik 2:1 dla Polski ♥

3.Film tygodnia:

Tu bez rozpisywania się wiadomo, że "Zbuntowana", recenzja i ogólne wrażenia są w moich poprzednich postach, albo link macie tutaj :3 
 zbuntowana
4. Książka tygodnia:

Tu będą dwie pozycje, a mianowicie "Love story", Którą wczoraj recenzowałam oraz "19 razy Katherina", którą zaczęłam wczoraj czytać :3 






















5. Suchar tygodnia:



6.Cytat tygodnia :




7. Youtuber tygodnia:

Tu mogę powiedzieć, że nie mam takiego youtubera, którego ciągle oglądałam.Każdego po trochu, tak jak pojawiały się ich filmiki, nwm dużo oglądałam Mandzia, Naruciaka, Banshee, no to zapraszam na ich kanały :3

8.Wydarzenie tygodnia:

Byłam sobie na Warszawskiej Syrence i była tam śmieszna akcja, bo wiersz, który miałam, recytowałam na ogólnopolskim konkursie i miałam wyróżnienie i tu powiedziałam ten sam i też dostałam wyróżnienie XD moim zdaniem tylko jednej osobie przyznali dobrze nagrodę, ale cóż nie ja siedziałam w komisji. Choć tak po szczerości bardziej ucieszyła mnie otrzymana nagroda niż miejsce. Dostałam "Oskar i pani róża" ♥

9. Najbliższe plany:

* Dodać post o Kronikach Bane'a
* wprowadzić drobne zmiany wyglądu bloga (znowu)
* chcę wprowadzić zmiany, że o filmach i książkach będzie post jak skończę czytać książkę, lub obejrzę film, a nie czytam i oglądać coś ze względu na bloga :)

Tym miłym akcentem kończę wpis, ale zaraz znowu będzie następny, bo zamierzam dodać jeszcze post o Kronikach Bane'a, więc czekajcie ♥ ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka