03# "Diabelskie Maszyny" ♥


Diabelskie maszyny i tyle czekania z waszej strony, przepraszam, ale długo mi się ją czytało ale i nie miałam tak wiele czasu -,- no ale wreszcie nastąpił wiekopomny dzień! ^^ to wracając do tematu ta seria jest naprawdę bardzo ciekawa i dużo wyjaśnia wątków z darów anioła, choć nadal nie ogarniam skąd Jocelyn znała Tessę? ale szczegół xd

to tak w skrócie opis książki:
Tessa przybywa do Londynu by odwiedzić swojego brata, zostaje jednak porwana przez Mroczne Siostry, które uwalniają w niej jej nadprzyrodzone moce, możliwość w zamieniania się w inne osoby. Z niewoli ratują ją Nocni Łowcy, którzy później zapoznają ją ze światem cieni. Okazuje się, że jej brat jest zamieszany w sprawy mistrza, który chce Tessę poślubić!

To taki skrócony zarys powieści xd no i ogólnie seria jest o tym jak główna bohaterka poznaje ten cały świat Podziemnych, trwają poszukiwania jej brata, który jest rzekomo porwany, o akcji chronienia Tessy przed Mistrzom i oczywiście jest wątek miłosny, no bo jakże by inaczej :/ OD RAZU PODKREŚLAM, ŻE JESTEM ZA WILLEM ♥♥♥♥

tak zastanawiam się co mogę jeszcze wam ciekawego powiedzieć nie spojlerując xd może tak pierwsza część czyli Mechaniczny anioł jest specyficznie napisany, bo cała książka opiera się tak przyjeżdża(nudy), zostaje porwana(akcja)szkolenie(nudy), akcja ratunkowa(akcja) i tak cała książka ale ta akcja to trosze szybsze niż nudy xd a jak na końcu zaczyna dziać się coś, czyli ożywa ta książka wreszcie fajny moment a tu co?! KONIEC KSIĄŻKI!

druga część Mechaniczny książę dla mnie była zła choć kilka momentów było że takie oooo ♥ ale ogólnie było za dużo jednej osoby, i po prostu jak czytałam i z nim scena to aby dalej dalej... -,- choć Will i Jem są smutnymi postaciami jednak wole Willa, Jem jest okey ale denerwował mnie tym swoim szykuj się niedługo umrę itp. po co o tym ciągle przypominać?



trzecia Mechaniczna księżniczka to za dużo tu nie mogę pisać, bo spojlery polecą, no ale tu książka jest pisana z perspektywy kilku osób, jest ciekawa, ciągle jest coś, bo każdy bohater miał jakiś kłopot więc akcja, akcja, akcja XD i to mi się podobało, tak jak dary tam nie ma czasu nie wytchnienie tylko akcja za akcją ♥

No więc to chyba tyle, i wydaje mi się, że żadnego spojleru nie rzucałam, jeszcze raz przepraszam za tak długie opóźnienie z tym postem  no ale cóż szkoła nie daje oddechu :/






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka